Ik heb verder toch geen Alfa gezien Wel stond er nog een dikke Delta EVOKleintjeAlfa meeting ?
Ik heb verder toch geen Alfa gezien Wel stond er nog een dikke Delta EVOKleintjeAlfa meeting ?
Stond toch vanalles , GTV916 , Giulia en een 147 en de tractorIk heb verder toch geen Alfa gezien Wel stond er nog een dikke Delta EVOKleintjeAlfa meeting ?
Schitterende Sud (op de rode spoiler na), én schitterende velgen. Maar deze combinatie vind ik eigenlijk niet zo van je van het......Vanmiddag dit coole Sudje gespot bij Garage Eric Stevens
Ja maar die tractor heb ik toch gemistStond toch vanalles , GTV916 , Giulia en een 147 en de tractorIk heb verder toch geen Alfa gezien Wel stond er nog een dikke Delta EVOKleintje
Niks in de gaten gehad.... was ook een vermoeiende reis zal ik maar zeggen.Gisterenavond Alessandro in zijn 75 V6 gespot , stond rechts naast mij op de A59 bij de stoplichten viaduct A27
Getoeterd, gezwaaid maar ik zat in een Punto dus dat valt niet zo op , was denk ik ergens tussen 20.15 en 20.30