Dit is een hele knappe sud.
Ga je ook inschrijven met deze auto voor onze rit de Nimega100miglia 25 april 2010.
Zie onze website www.nimega100miglia.nl
Gr. Peter
Ik heb al jaren geen evenementen meer bezocht terwijl ik vroeger SCARB lid was (#1262) en fanatiek op Zandvoort en Assen (en Baarlo, de andere club) gereden heb, o.a. 2x de slalom gewonnen op Zandvoort met een Sud en een jaar later Sud Sprint in een veld van 150 Alfa's waaronder dikke Vzessen (hehe moest ik effe zeggen). Maar ik ben van plan om weer meer evenementen te bezoeken en ook weer SCARB lid te worden (zou mijn oude nr nog beschikbaar zijn) en weer op het SS te verschijnen. Vroeger ook vaker meegedaan aan de Limburg rit door de Limburgse heuvelen was altijd lachen (wielrenners haten ons en we kwamen de Manta club een paar keer tegen) dus misschien.Dit is een hele knappe sud.
Ga je ook inschrijven met deze auto voor onze rit de Nimega100miglia 25 april 2010.
Gr. Peter
Misschien is eigelijk niet het antwoord wat ik wil lezen.Ik heb al jaren geen evenementen meer bezocht terwijl ik vroeger SCARB lid was (#1262) en fanatiek op Zandvoort en Assen (en Baarlo, de andere club) gereden heb, o.a. 2x de slalom gewonnen op Zandvoort met een Sud en een jaar later Sud Sprint in een veld van 150 Alfa's waaronder dikke Vzessen (hehe moest ik effe zeggen). Maar ik ben van plan om weer meer evenementen te bezoeken en ook weer SCARB lid te worden (zou mijn oude nr nog beschikbaar zijn) en weer op het SS te verschijnen. Vroeger ook vaker meegedaan aan de Limburg rit door de Limburgse heuvelen was altijd lachen (wielrenners haten ons en we kwamen de Manta club een paar keer tegen) dus misschien.Dit is een hele knappe sud.
Gr. Peter
Dat is goed om te weten, ik heb vaak via internet besteld, bouten/moeren met fijne draad enzo is wel duur per bout als je de verzendkosten erbij telt, maar goed je hoeft niet stad en land af te rijden dat is ook wat waard. In het verleden ook wat auto's gesloopt en altijd alle bouten bewaard, heb ik nu nog voordeel van. Op mijn werk hebben ze ook bouten van goede kwaliteit maar dat moet ik dan weer iemand vragen en wil ik niet al te vaak doen.Als je rare bouten nodig hebt moet je het maar even laten weten... Werk bij Biesheuvel Techniek, een technische groothandel en heb al vaker vreemde bouten geregeld.