Ik denk dat we de rit maar Winter Trial 2 gaan noemen...
Sinds 17 december is mijn tuin niet meer sneeuwvrij geweest. 7 maart zal er dan ook nog wel liggen...
Een rit door jouw tuin dus? Vandaar de klei, modder, zand en onkruid rit
Ik denk dat we de rit maar Winter Trial 2 gaan noemen...
Sinds 17 december is mijn tuin niet meer sneeuwvrij geweest. 7 maart zal er dan ook nog wel liggen...
Volgens mij heeft de puzzelrittenorganisatie er een nieuw lid bij. Wanneer is deze rit?ijmuiden + corus = Slakkenrit???????
Met "16 KM" er op?Bij deze rit wordt je kenteken ingenomen en je krijgt een bordje op je auto rode rand er omheen
Ahum....Ik denk dat we de rit maar Winter Trial 2 gaan noemen...
Het is hier weer helemaal wit.
Neem die lekkere buurbrouw toch mee voor een lekker ritjeGa er helaas toch niet bij zijn Ga eten bij de lekkere buurvrouw, oeps, bedoel lekker eten bij de buurvrouw.
Ach, ligt toch geen sneeuw meer.
Vandaag is het allerlaatste bultje sneeuw (heel vies en zwart ) bij mij uit de straat verdwenen.inmiddels is het hier sneeuw vrij hoe lijkt het daar in grun dan?????
Daarvoor moet je juist in Groningen zijn.... Vanaf het eindpunt half uurtje rijden...Ga er helaas toch niet bij zijn Ga eten bij de lekkere buurvrouw, oeps, bedoel lekker eten bij de buurvrouw.
Is dat ook een lekkere buurvrouw?Daarvoor moet je juist in Groningen zijn.... Vanaf het eindpunt half uurtje rijden...Ga er helaas toch niet bij zijn Ga eten bij de lekkere buurvrouw, oeps, bedoel lekker eten bij de buurvrouw.