http://www.youtube.com/user/topgearsupercars
TopGear online.
ik vind niks aan fifth gear............Kijk, ik kijk al 'TopGear' sinds Quentin Wilson en Vicki Butler-Henderson de auto's beoordeelden en testten (voor hen nog diverse anderen- vòòr mijn tijd, helaas), maar steeds vaker sla ik Clarcksons one-man-show over, de laatste twee seizoenen vrijwel volledig.
Ik vind er niks aan...
Eigenlijk wel, my badHoort dit niet in het café ?
Ik heb digitale TV , wist niks af van 'Fifth Gear', zie het nu pas op de Telenet-site. Waar dit forum al niet goed voor is :oops: :oops: :oops:ik vind niks aan fifth gear............Kijk, ik kijk al 'TopGear' sinds Quentin Wilson en Vicki Butler-Henderson de auto's beoordeelden en testten (voor hen nog diverse anderen- vòòr mijn tijd, helaas), maar steeds vaker sla ik Clarcksons one-man-show over, de laatste twee seizoenen vrijwel volledig.
Ik vind er niks aan...
Top gear vind ik grappig.... :P
TopGear TopTip: niet kijkenIk heb digitale TV , wist niks af van 'Fifth Gear', zie het nu pas op de Telenet-site. Waar dit forum al niet goed voor isik vind niks aan fifth gear............Kijk, ik kijk al 'TopGear' sinds Quentin Wilson en Vicki Butler-Henderson de auto's beoordeelden en testten (voor hen nog diverse anderen- vòòr mijn tijd, helaas), maar steeds vaker sla ik Clarcksons one-man-show over, de laatste twee seizoenen vrijwel volledig.
Ik vind er niks aan...
Top gear vind ik grappig....
En toch vind ik niks aan TopGear......