Ja, in GB wel.. Down Under waren ze er wat minder over te spreken.....Hun slogan werd in Groot-Brittannië bijzonder gewaardeerd: 'Fancy a Shag?'
Ja, in GB wel.. Down Under waren ze er wat minder over te spreken.....Hun slogan werd in Groot-Brittannië bijzonder gewaardeerd: 'Fancy a Shag?'
Ai ja, dat bedoelde ik... Was dus Australië! Ik kan het wel waarderen en hoe je het ook went of keert: hun exposure hebben ze gekregen!Ja, in GB wel.. Down Under waren ze er wat minder over te spreken.....Hun slogan werd in Groot-Brittannië bijzonder gewaardeerd: 'Fancy a Shag?'
Snap ik niet helemaal. Dit is een Alfa club.Prijs/kwaliteit verhouding is dus erg goed, net als bij ons geliefde automerk dus.
Statiegeld; alleen voor de kratjes dan. Scherven brengen alleen geluk.Ligt aardig wat statiegeld op straat
Ik bedoelde ook eigenlijk verspilt statiegeld.Statiegeld; alleen voor de kratjes dan. Scherven brengen alleen geluk.Ligt aardig wat statiegeld op straat
Grrrr...Zit vanaf morgen t/m vrijdag in Ierland.
Tijdelijk eventjes omschakelen op Guinness dan.
Hm, dacht hetzelfde, het is gelukkig weer bijna oktoberGrrrr...Zit vanaf morgen t/m vrijdag in Ierland.
Tijdelijk eventjes omschakelen op Guinness dan.