Rollenbank meeting Beek
Beste alfisten!
naar aanleiding van mijn eigen intresse in een vermogensmeting...heb ik besloten om samen met Beek autoracing (den haag) een Rollenbank meeting te organiseren.
Nu heb ik gezien dat er de dag erop ook al een meeting wordt georganiseerd via het 146 forum, toch hoop ik dat er een aantal mensen zich aangesproken voelen om de gezelligheid te proeven op de 27e in den haag!! en misschien nog mooier om even de bella op de rollen te zetten.
Na overleg, waar bij mij kwaliteit van de service bovenaan staat, zijn we gekomen op een maximum van 12-15 auto bij een prijs van 50 euro per auto/meting
!!!!!Wanneer? De datum staat nu op zaterdag 27 feb !!!!!
Waar? Beek autoracing te den haag....de absolute top vanaf 11.00u tot max 16.00
Prijs? 50 euro per auto mits er minimaal 12 auto's komen zoniet dan 60 euro
OOK toeschouwers zijn er aanwezig : meer zielen, meer vreugd
Klaas van Beek zorgt voor koffie en gebak!
Hij staat ten alle tijde open voor vragen (ook over andere tuningsmogelijkheden), maar ik hoop dat dit op een respectvolle manier gebeurt, ookal haal je je pk's niet!
Nu het wat meer technischer gedeelte:
Bij turbo auto's kan er een laptop aan de auto worden gehangen om de inlaattemperatuur in de gaten te houden alsmede ander parameters
bij een NA auto heeft dit weinig zin....ruimtetemp=inlaattemp (ongeveer)
als je aanwezig bent zal elke auto een nummer krijgen en in die volgorde zal worden gerolt, zodat je ervoor even de auto warm kan rijden.....OLIE vooral!!
Zorg ervoor dat voordat je gaat rollen desnoods thuis je auto even hebt nagelopen en dat alles naar behoren werkt...
Het zal in eerst instantie alleen alfa minded zijn, tenzij we de 12 auto's niet halen zijn er vreemde merken gewenst.
Op het moment dat iemand aan de meting wilt meedoen moet deze persoon mij een PB sturen, tevens vraag ik vantevoren of je 10 euro kunt overmaken zodat ik ervan kan uitgaan dat je zeer zeker zal komen!
Vragen per pb of in een ander topic zodat deze lekker schoon en duidelijk kan blijven