[img][img]http://i47.tinypic.com/i3rynm.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i45.tinypic.com/30kuebq.jpg[/img][/img]
mvg toni
Eerst even een opwarmrondje langs Gramsbergen maken, Tone .allereerst bedankt voor de reacties
vandaag nog even bij de giulietta geweest, ik heb besloten de koplampen toch wit te laten en niet geel zoals eerst de bedoeling was.
er komen nog witte knippers op, en er komt alsnog een k&n "broodtrommel"filter op
daarna komt ze naar huis dan poetsen en rijden maar
Prachtige auto! Mijn economie leraar had er vroeger eentje en later een vriend van mij ook (ex onopvallende politie auto). Maar ik durf het bijna niet te zeggen, kan opgevat worden als kritiek is niet zo bedoeld maar als ie van mij was had ik ofwel de moderne velgen met gewoon gele platen, of originele velgen met de oldtimer platen, nu is er een beetje contrast tussen oldtimer look en youngtimer look.
Wou dat er in mijn omgeving ook meer oudere Alfa's rondreden, paar jaar geleden was er nog een chroombumper Alfetta die ik regelmatig tegenkwam maar tegenwoordig is een 155 zelfs al zeldzaam alhoewel er in Roermond een paar scheurneuzen mee rondrijden, zolang het duurt.
Ieder zijn mening? Ok, mijn mening, gewoon gele platen, die opgelegde letters en chroom rand had vroeger niemand op een Giulietta. Ik had die wel op mijn 1970 Spider maar dat was echt een oldtimer qua rijden en uiterlijk daarom te kwetsbaar voor mij.op een of andere manier vind ik een Giulietta ook nog geen oldtimer maar meer een youngtimer, maar ieder zijn mening
mijn mening? dan ben ik de 1 e Giulietta die dat heeft, blauwe platen met chromen kentekenhoudersIeder zijn mening? Ok, mijn mening, gewoon gele platen, die opgelegde letters en chroom rand had vroeger niemand op een Giulietta. Ik had die wel op mijn 1970 Spider maar dat was echt een oldtimer qua rijden en uiterlijk daarom te kwetsbaar voor mij.op een of andere manier vind ik een Giulietta ook nog geen oldtimer maar meer een youngtimer, maar ieder zijn mening
7x13 Ronals is wat ze in Duitsland zeggen, Kult. Een Giulietta had volgens mij standaard al 14 inch, heb wel eens stalen 14 inch transaxle velgen laten verbreden voor een Sprint.