Trek er maar af, dan plak ik hem wel op mijn autoalleen dat QV embleem is niet te pruimen.

Trek er maar af, dan plak ik hem wel op mijn autoalleen dat QV embleem is niet te pruimen.
Jouwe? Of bij de dealer?Hij is gearriveerd, leuke auto, alleen dat QV embleem is niet te pruimen.
Morgen rijden, ben benieuwd
Dat maakt het dan wel weer een ECHTE Alfa....alleen wat mij heel erg irriteerde was dat als ik hard remde de alarmlichten vanzelf aangingen.
En zo ziet dat er uit in de cockpit:Lees net dat Fiat Powertrain de DSG achtige bak klaar heeft voor de Mito.
AMSTERDAM - Op de Autosalon van Genève, die van 4 tot en met 14 maart wordt gehouden, stelt Alfa Romeo haar eerste transmissie met dubbele koppeling voor. Door op de viercilinder tegelijk een Stop/start-systeem te monteren, daalt het verbruik van de aandrijflijn met 10% ten opzichte van een reguliere automaat-versie.
Dat heb ik met de mijne maar 1x gehad en toen was ik wel heel erg lomp bezig...Gisteren had ik een Multiair te leen van de dealer, echt een hele fijne motor en ook een fijne auto alleen wat mij heel erg irriteerde was dat als ik hard remde de alarmlichten vanzelf aangingen.
Dat was bij mijn punto ook zo, als je maar even plotseling had remde gingen voor je gevoel de alarmlichten veels te snel aan...Vind het ook maar irritant.Dat heb ik met de mijne maar 1x gehad en toen was ik wel heel erg lomp bezig...Gisteren had ik een Multiair te leen van de dealer, echt een hele fijne motor en ook een fijne auto alleen wat mij heel erg irriteerde was dat als ik hard remde de alarmlichten vanzelf aangingen.
Ja en ze gaan al bij sportief rijden aan.Dat was bij mijn punto ook zo, als je maar even plotseling had remde gingen voor je gevoel de alarmlichten veels te snel aan...Vind het ook maar irritant.Dat heb ik met de mijne maar 1x gehad en toen was ik wel heel erg lomp bezig...Gisteren had ik een Multiair te leen van de dealer, echt een hele fijne motor en ook een fijne auto alleen wat mij heel erg irriteerde was dat als ik hard remde de alarmlichten vanzelf aangingen.
Zaterdag de MiTo 155PK ophalen 2008. ook in een 105 en 135 Multiair gereden, die vond ik wat te tam ondanks de nieuwere techniek. Niet zo gek omdat 'aldus Squadra' de 1ste serie T-jetjes af fabriek meestal al meer leveren dan opgegeven nl. 160 a 163PK. Da's zijn bijna QV waarden.Hm...ik heb net een proefrit met de 155pk versie geboekt wanneer de GTA voor een beurt gaat. Ben benieuwd...misschien toch ook nog incalculeren om in de QV te gaan rijden.werd zaterdag gebeld, ze kunnen hem bestellen voor me, voor idd 26.950,-Nederlandse prijs is bekend, 26.950 euro. Dat is met adjustable suspension, maar 17" wielen.
maar wil er toch eerst een rondje mee rijden (vond de 155pk versie toch wat tegen vallen kwa snelheid)