Maandag 15 Maart rond 13:30 A13 bij Delft.............................................DWARS OP DE WEG een groene 33 Type 2
Je leest het goed, dwars op de weg. Ik wil invoegen, kijk in mijn spiegel of er plek is. Hoor een harde tik op mijn voorruit. Kijk voor me en zie de 33 op mij af komen. De 33 schiet met zijn kont tegen de vangrail. Ik kan er nog net omheen sturen. Ik moest verder rijden. Het overige verkeer begon er al omheen te rijden.
Zo snel als ik het kon zien was de bestuurder ongedeerd. De 33 is zeker total loss.
Ik had al het vermoeden dat ik moest opletten. Een lesauto voor mij, maakte veel te weinig snelheid op de invoegstrook. Ik nam dus al wat afstand. Na het ongeval stond de lesauto een stukje verder op de vluchtstrook.
Vnadaag rond 9:15, in Amsterdam op de Stadhouderskade richting Mauritskade een witte Bert, beetje schmutzig.
En nee het was niet de Block want die heeft er een berg stickers op.
Vnadaag rond 9:15, in Amsterdam op de Stadhouderskade richting Mauritskade een witte Bert, beetje schmutzig.
En nee het was niet de Block want die heeft er een berg stickers op.
En die heeft een rooie... Staat een witte, roestige, vieze Bert op de grachten. Kan het wel eens geweest zijn.
Vanmorgen 9.30 uur op de A59 t.h.v. Made richting Breda een donkergrijs/groenige 75. Was zelf met de zwarte 75 TS in tegenovergestelde richting...(richting Goos van Pelt voor beurt/apk).
vanochtend wel een leuke rit gehad: ik was nog geen 3 minuten onderweg, staat er vlak om de hoek in Delft een bruin/grijze Alfetta geparkeerd. Lastig kruispunt, dus geen kans om een foto te maken. Zo vanuit de ooghoeken zag ie er goed uit.
Bijna op kantoor bij de afrit de Bilt kwam er een een blauwe Brera naast me staan. Weer geen foto, ik drukte op het verkeerde knopje en de Brera ging naar links en ik naar rechts dus ook geen herkansing mogelijk.