ja dat is hetdat MOET een auto van leepu zijn
Zie je wel dat kleine hondjes best slim zijn? IMHO heeft -ie net (of gaat -ie zometeen) tegen het wiel staan p*ssen.
Soms zou je willen dat mensen minder vrije tijd hadden.....Nog een 33 met véél werk
Da's dan ook wel meteen het mooiste aan deze "creatie". Zonder sarcasme.Mooie wieldoppen...
Rood met zwart dak vind ik wel erg gaaf (ook eens een 155 Zagato daarmee gezien). De neus van deze 147 vind ik eigenlijk niet eens zo gek, alleen jammer van de achterklep...Een vriend van me rijdt al een tijdje in een 147. Toen hij hem net kocht 2 jaar geleden, had hij nog het idee om hem goud te spuiten en dan een zwarte "V" over de motorkap te laten lopen. Daar is hij uiteindelijk vanaf gestapt. Maar vandaag kwam hij opeens met dit aanrijden...
Sla die gast eens heel hard!Een vriend van me rijdt al een tijdje in een 147. Toen hij hem net kocht 2 jaar geleden, had hij nog het idee om hem goud te spuiten en dan een zwarte "V" over de motorkap te laten lopen. Daar is hij uiteindelijk vanaf gestapt. Maar vandaag kwam hij opeens met dit aanrijden...
*knip*