Ik heb nog wel een paar lelijk-rode klauwen onder de GTA zitten.........
Dan zijn die klauwen toe aan nieuwe make-up
Greetzz..
Wouter
Ik heb nog wel een paar lelijk-rode klauwen onder de GTA zitten.........
misschien heb ik niet goed gelezen hoor maar de GTA schijven ook geboord en gegroefd???
voor de rest blijft het een heerlijk project om te volgen....
Zo te zien niet...op mijn GTA ook (nog) niet, trouwens.Vandaag de Gta Klauwen en schijven opgehaald
Als het goed is heb ik de Sandtler schijven voor de achterkant van de week binnen.
Greetzz..
Wouter
Nee die zijn gewoon standaard. Alleen het naafgat uitgedraaid zodat ik de naaf van de 75 er doorheen kon fietsen.misschien heb ik niet goed gelezen hoor maar de GTA schijven ook geboord en gegroefd???
voor de rest blijft het een heerlijk project om te volgen....
Dommerik, had nog een dergelijke remcilinder liggen, had ik dat niet al eens gezegd ? was in den beginne van je project waarschijnlijkVandaag dan eindelijk mijn pakketje door de brievenbus gehad,gisteren met spanning op de bank voor niks zitten wachten.
Heb er twee weken op moeten wachten omdat de Sandtler Rs schijven voor mijn 155 niet op voorraar waren.
Voor de 75 heb ik de willwood handrem cilinder binnengekregen
Wouter
DommeRik??? Tis DommeWouter hoorDommerik, had nog een dergelijke remcilinder liggen, had ik dat niet al eens gezegd ? was in den beginne van je project waarschijnlijkVandaag dan eindelijk mijn pakketje door de brievenbus gehad,gisteren met spanning op de bank voor niks zitten wachten.
Heb er twee weken op moeten wachten omdat de Sandtler Rs schijven voor mijn 155 niet op voorraar waren.
Voor de 75 heb ik de willwood handrem cilinder binnengekregen
Wouter
succes wouter met opbouwen, wordt een pracht exemplaar