Aan de uitslagen te zien, mogen er dan maar 8 nog F1 rijdenDaarom rijden ze op die leeftijd ook geen F1 meer
Alle andere jonkies die achter hem eindigen zouden er dan ook maar beter mee kappen
Aan de uitslagen te zien, mogen er dan maar 8 nog F1 rijdenDaarom rijden ze op die leeftijd ook geen F1 meer
Hoezo achter zich houden? Ik heb alleen maar gezien dat hij vaak voorbij is gestoken door anderen.Als je zag hoe hij de beter auto`s achter zich wist te houden, dan doet schumi echt nog wel mee
Briljant hoe Schummi toch altijd verdedigt wordt, briljant ook deze opmerking.Als je zag hoe hij de beter auto`s achter zich wist te houden, dan doet schumi echt nog wel mee
+1Hoezo achter zich houden? Ik heb alleen maar gezien dat hij vaak voorbij is gestoken door anderen.Als je zag hoe hij de beter auto`s achter zich wist te houden, dan doet schumi echt nog wel mee
En hoezo betere auto's? Rosberg werd derde met in basis dezelfde auto.
Ik moet zeggen dat ik langzaamaan begin te twijfelen. Goed, hij moet de tijd krijgen om weer terug te komen, maar in vier races heb ik nog geen enkele verbetering gezien in zijn prestaties als je het vergelijkt met Rosberg. En dat is toch de zuiverste vergelijking die je kunt maken. En Schumacher merkt dat zelf natuurlijk ook en als hij op één punt in het verleden niet sterk is gebleken, dan is het z'n motivatie overeind houden wanneer het even niet zo goed gaat. Het zal me benieuwen.
Nu pas zal ook blijken wie er échte Schumi-fans zijn. Die blijven hem hun nummer 1 vinden, ook al zou hij er niks meer van bakken, geldige excuses of niet.(...) en als hij op één punt in het verleden niet sterk is gebleken, dan is het z'n motivatie overeind houden wanneer het even niet zo goed gaat.
Als je fan bent van een niet-kampioen is het ook des te leuker wanneer hij een keer wél kampioen wordt. Dat heb ik mogen meemaken als Raikkonenfan.Nu pas zal ook blijken wie er échte Schumi-fans zijn. Die blijven hem hun nummer 1 vinden, ook al zou hij er niks meer van bakken, geldige excuses of niet.(...) en als hij op één punt in het verleden niet sterk is gebleken, dan is het z'n motivatie overeind houden wanneer het even niet zo goed gaat.
Fan zijn van een kampioen is zo makkelijk...
Dt bedoelde ik het was vandaag weer niet top.Ook vandaag weer om z'n oren gereden door z'n teamgenoot. Ik denk dat hij het hele avontuur een beetje onderschat heeft.
conclusie: het ligt niet aan zijn auto (misschien voor een klein deel)Hé mannen,
Rosberg op twee!
En zal ik eens wat verklappen?
Hij had op één gestaan als er geen safetycar situatie was geweest.
Wat heb ik gemist?De oude Schumi is nog niet helemaal terug, de vuile tricks moeten nog uit de kast gehaald worden.
Het gaat wel niet lang meer duren, vandaag wou hij er al aan beginnen...
Nog steeds hoor, althans ik.Waar is de tijd gebleven dat Alfisti, Ferrari fans waren?
En ik schrijf ook voor mijzelf...
Ik heb Schumacher geen één duel zien winnen vandaag. Leuk dat hij zich breed maakt, maar dat deed Sutil ook. Overigens vond ik dat Sutil betere verdedigde dan Schumacher die gewoon geen ruimte bood. Sutil week af en toe van de lijn af om te voorkomen dat een actie kon worden aangezet. Schumacher zakt langzaam maar zeker door het ijs. Races als vandaag waren juist het soort races waar Schumacher met hoofd en schouders boven het veld uit stak. Vandaag verdween hij in de grijze Massa. Verkeerde keuzes, kleine foutjes en als klap op de vuurpijl vergooit hij bijna zijn schamel puntje op knullige wijze. Ik heb Schumacher best hoog zitten en ik wil hem nu nog niet afschrijven maar langzaam en zeker ebt de hoop, dat het wat wordt, wel weg.Als je zag hoe hij de beter auto`s achter zich wist te houden, dan doet schumi echt nog wel mee
Huh, hoezo dat?Hé mannen,
Rosberg op twee!
En zal ik eens wat verklappen?
Hij had op één gestaan als er geen safetycar situatie was geweest.