Volgens mij valt jou 75 ook binnen de terugroepactie van Fiat ... ding is hartstikke roze man!Nou, ik ook maar ff met mn postzegel op 't net dan...
Met de 75....
@ Jur: kommaarkommaarkommaarkommaarkommaarkommaar....
Volgens mij valt jou 75 ook binnen de terugroepactie van Fiat ... ding is hartstikke roze man!Nou, ik ook maar ff met mn postzegel op 't net dan...
Met de 75....
@ Jur: kommaarkommaarkommaarkommaarkommaarkommaar....
Sorry, de verleiding was te groot@Alfavaganza: dat is een verbetering op zó véél niveau's...
No worries...gewoon toegeven aan die verleidingen.Sorry, de verleiding was te groot@Alfavaganza: dat is een verbetering op zó véél niveau's...
O van deze kant had ik nog nietVeeeeel smoelen
Bij Boot Rialto? Heel veel plezier in ieder geval, ik hoop dat het wat is die Spider. Moet absoluut opvallen, zo'n smiling braam, dus ik ben op de uitkijkIk zie trouwens dat we zaterdag bij jou in het dorp met een Spider gaan proef rijden. Als je dus een dame in zwarte spider ziet rijden met een braam met enorme glimlach d'r naast weet je wie 't zijn!
En, beviel de Spider?Ik zie trouwens dat we zaterdag bij jou in het dorp met een Spider gaan proef rijden. Als je dus een dame in zwarte spider ziet rijden met een braam met enorme glimlach d'r naast weet je wie 't zijn!
Zekers!!!En, beviel de Spider?Ik zie trouwens dat we zaterdag bij jou in het dorp met een Spider gaan proef rijden. Als je dus een dame in zwarte spider ziet rijden met een braam met enorme glimlach d'r naast weet je wie 't zijn!
en die man met het oranje scarb shirt ben ik...en voor degenen die het nog niet door hadden: dit zijn wij dus...