Ons "kippenhok" staat er ook weer opMeer (worden geupload as we speak...dus geef 't ff een paar minuten...)
Was een leuke goed georganiseerde middag, organisatie bedankt
Op naar het volgende 75 jubileum
Groetjes,
Marc
Ons "kippenhok" staat er ook weer opMeer (worden geupload as we speak...dus geef 't ff een paar minuten...)
Tsja,met een spijker daily is ook niet alles he yuri...Inderdaad, wat een boel gave auto's bij elkaar. Ik wil weer een daily 75 En die 2.0 carbs... Ik moet me inhouden.
We hebben zo'n 60 75's geteld en in totaal ruwweg 100 bezoekers gehad Het weer heeft zeker meegespeeld in de hoge opkomst.Hoe veel 75erswaren er vandaag?
Potverd***....en ik heb nog wel zo mijn best gedaan om ze d'r allemaal op te krijgen!!Pfff..n nu mis ik toch de Imola weer
ook de quuf waarmee ik ben gekomen staat niet op de fotoPotverd***....en ik heb nog wel zo mijn best gedaan om ze d'r allemaal op te krijgen!!Pfff..n nu mis ik toch de Imola weer
Ik heb het toestel wel op een gegeven moment weer in de auto gegooid...te vroeg blijkbaar.
Maar ik was niet de enige met een die met een toverkastje rond liep. Who's next?!?
O, en mochten mensen het niet op prijs stellen dat hun 75 op de foto staat, pb ff....in het kader van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.