heb zojuist weer even een rondje met m gereden en probleem bleef zich voort doen. Heb de boughi kabels van 1&3 gewisselt en het probleem blijft zich herhalen op dezelfde cilinder.
Vannacht gebeurde er ook al zoiets raars, mijn 33 heeft tot 2 keer toe continu staan toeteren. Met mn duffe kop dacht ik: Jezus weer zo'n malloot met zo'n ... alarm wat te pas en te onpas afgaat. De 1e keer stopte het vanzelf weer na een kleine 2 minuten. De 2e keer was een paar uur later en ging vervolgens niet meer uit......Ik al kijken naar buiten, maar zag geen knipperende lichten en ging er al helemaal niet vannuit dat het de mijne was

Vervolgen mn vriendin naar beneden en de politie was er inmiddels ook al bij, bleek het dus wel de mijne te zijn. 1 aanraking tegen de auto was voldoende om het toeteren weer te doen stoppen, ahahaha. Als ik er nu aan terug denk is het echt komisch.
Maar goed dit meegenomen kan ik dus concluderen dat er ergens een stroom storing moet zijn. Zou ook kunnen verklaren dat de bougikabel eraf schiet. Nou klopt het dat mn radio eruit is en dat het een draden wirwar is.
Heb net even alle stroomkabels van de radio geisoleerd en tot op heden is de bougikabel er niet meer af geschoten, ga zo nog wel even een rondje rijden om te kijken of het het daadwerkelijk is, maar het lijkt over te zijn.
Wat een opmerkelijk verhaal, vinden jullie niet??? Dit soort taferelen kan volgens mij alleen maar bij Alfa of niet dan
Geweldig