marcoloco
Full Member
Full Member

RE: Schumi is Back!

za mei 08, 2010 15:06

schumi................ net geen pole ouwe :wink:
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

za mei 08, 2010 15:18

Nja dit lijkt er toch wel al wat beter op. Het is natuurlijk wel nog veel te vroeg om conclusies te trekken, maar morgen weten we weer wat meer.

marcoloco
Full Member
Full Member

zo mei 09, 2010 19:57

niet slecht voor een oude duitser :wink:
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

zo mei 09, 2010 20:30

Hij heeft de auto voor Rosberg toch weer goed verkloot.
Dat probleem van een snellere teamgenoot is al van de baan.
Poor Rosberg! :cry:

MDP
Guru
Guru
Contacteer: Website Twitter

Re: RE: Schumi is Back!

zo mei 09, 2010 20:44

Want Schumacher heeft een chassis ontwikkeld waardoor Rosberg langzamer wordt en hij sneller? Ben trouwens wel benieuwd naar de mening van Alfagek. ;)

Tom VDW
Guru
Guru

zo mei 09, 2010 21:40

Die ouwe heeft het toch weer goed gedaan :) Mooi hoe hij Button achter zich liet :wink:

Goooooo Schumi :lol:

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo

ma mei 10, 2010 10:27

Idd. Schumi kan met onderstuur niet overweg en de meeste van z'n secondanten konden dan ook niet uit de voeten met de overstuurde auto op Schumi-maat behalve...Massa en laat die het nu toevallig ook moeilijk hebben met het onderstuur van de smallere voorbanden :idea: .
Nu gaat voor Monaco de langere wielbasis van de Mercedes wel geen voordeel blijken vermoed ik of kan Rosberg op het korte chassis terugvallen ?
Button heeft achter Schumi z'n voorbanden met te weinig downforce opgereden en wijselijk gelost met Massa en diens stukke voorvleugel als geen bedreiging in tegenstelling tot Hamilton die blijven pushen is en de zoveelste McLaren klapband in Barcelona werd ...
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Kosta
Guru
Guru

ma mei 10, 2010 10:48

klapband ...
Alleen was het dit keer de velg die brak ,volgens de kenners dan. Ik vind het moeilijk te zien.
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6

ErwinV6

ma mei 10, 2010 11:02

Die ouwe heeft het toch weer goed gedaan :) Mooi hoe hij Button achter zich liet :wink:

Wat heeft hij goed gedaan?
Helaas is dit een circuit waarbij iemand die goed kan verdedigen niet in te halen is thats al.
Vind de snelheid er bij die ouwe nog niet enorm inzitten al deed Rosberg het minder met dezelfde auto.
Wat Ron zegt arme Rosberg, volgens mij is die auto nu al Schummi verkloot.
Al met al zijn ze (Mercedes GP) er niets mee opgeschoten, slechtste resultaat tot nu toe en dan ook nog het geluk dat Hamilton uitviel!

Tom VDW
Guru
Guru

ma mei 10, 2010 11:31

Wat heeft hij goed gedaan?
Helaas is dit een circuit waarbij iemand die goed kan verdedigen niet in te halen is thats al.
Vind de snelheid er bij die ouwe nog niet enorm inzitten al deed Rosberg het minder met dezelfde auto.
Wat Ron zegt arme Rosberg, volgens mij is die auto nu al Schummi verkloot.
Al met al zijn ze (Mercedes GP) er niets mee opgeschoten, slechtste resultaat tot nu toe en dan ook nog het geluk dat Hamilton uitviel!
Komaan man, je kan toch niet zeggen dat hij zijn 4de (5de) plaats te danken heeft omdat het onmogelijk is op zo een circuit in te halen.

Blijft gewoon knap wat hij nog doet op die leeftijd..die jonge snotneuzen achter hemzullen wel al geslikt hebben..

PS: Het is toch normaal dat de auto naar Schummi's wensen wordt gemaakt? Wat heeft die Rosberg al bewezen tegenover het rijkgevulde palmares van Michael..

ErwinV6

ma mei 10, 2010 12:06

Onzin, ze moeten gewoon een auto maken die voor beiden te doen is, bij andere teams is dat ook zo.
Ga je me nu vertellen dat die 4e plek ongelooflijk knap is?
En dan ook nog het geluk dat Hamilton uitviel anders was hij niet verder als 5e gekomen.
En je kunt 5de worden op korte afstand van de leider, maar dat is dik 1 minuut ook niet echt dus er is nog heel wat werk te doen.
Tuurlijk heeft hij in het verleden veel gewonnen, maar ik heb buiten de kijkcijfers nog helemaal nix gevonden wat Schumacher toevoegt aan de F1,
laatstaan wat hij doet met de auto wat een ander niet had gekund eerlijk gezegd.
Wbt. de leeftijd wordt ik een beetje moe van, vroeger had je veel meer van die oude knakkers rondrijden.
Niemand heeft hem toch gedwongen terug te komen, dus nu niet leeftijd als excuus gebruiken, er wordt niets anders van hem verwacht als dat hij moet presteren anders had hij net zo goed
niet terug hoeven komen en laten we eerlijk zijn dat wil hij natuurlijk zelf ook....
Kijk je welleens Superbike?
Check eens hoe oud Biaggi, Checa en Corser zijn, en nee F1 is niet zwaarder als het WK Superbikes :wink:
Ach het seizoen is nog lang :wink:

Ron Gta
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 10, 2010 12:29

Zo is dat Erwin.
Je bent nu éénmaal pro Schumacher of contra Schumacher. Wij zijn zoals zovelen contra.
Discussies tussen beide groepen lopen altijd verkeerd af, iedereen heeft blijkbaar gelijk.

Ciao, Ron.

MDP
Guru
Guru

ma mei 10, 2010 12:51

Daarmee geef je min of meer te kennen niet open te staan voor de mening van een ander. Ben het met je eens dat de meningen vaker te ver uiteen liggen om het tot een 'goed einde' te brengen maar dat lijkt me niet de basis van een discussie.

ErwinV6

ma mei 10, 2010 12:55

MDP ik wil graag discussie hierover hoor!
Wat ik hierboven schreef is wel precies hoe ik erover denk maar daar hoef je het niet mee eens te zijn natuurlijk :wink:

MDP
Guru
Guru

ma mei 10, 2010 12:56

Onzin, ze moeten gewoon een auto maken die voor beiden te doen is, bij andere teams is dat ook zo.
Ga je me nu vertellen dat die 4e plek ongelooflijk knap is?
En dan ook nog het geluk dat Hamilton uitviel anders was hij niet verder als 5e gekomen.
En je kunt 5de worden op korte afstand van de leider, maar dat is dik 1 minuut ook niet echt dus er is nog heel wat werk te doen.
Tuurlijk heeft hij in het verleden veel gewonnen, maar ik heb buiten de kijkcijfers nog helemaal nix gevonden wat Schumacher toevoegt aan de F1,
laatstaan wat hij doet met de auto wat een ander niet had gekund eerlijk gezegd.
Wbt. de leeftijd wordt ik een beetje moe van, vroeger had je veel meer van die oude knakkers rondrijden.
Niemand heeft hem toch gedwongen terug te komen, dus nu niet leeftijd als excuus gebruiken, er wordt niets anders van hem verwacht als dat hij moet presteren anders had hij net zo goed
niet terug hoeven komen en laten we eerlijk zijn dat wil hij natuurlijk zelf ook....
Kijk je welleens Superbike?
Check eens hoe oud Biaggi, Checa en Corser zijn, en nee F1 is niet zwaarder als het WK Superbikes :wink:
Ach het seizoen is nog lang :wink:
Oh ja, dus er zijn teams die 2 verschillende auto's bouwen? Welke teams dan? Verder heeft Schumacher zeker een puike race gereden meer zit er gewoon niet in de Mercedes. Opgewassen tegen de McLarens en Red Bulls zijn ze zeker niet dus als je 50 ronden een McLaren achter je weet te houden door goed te verdedigen doe je het gewoon meer dan goed. Dat iedereen dat zou kunnen in de Mercedes is aantoonbaar onwaar. Rosberg deed het niet dus niet iedereen. Of Schumacher tenslotte wel of niks toevoegd is voor iedereen anders. Wat is wat toevoegen? Schumacher kampte tijdens de eerste paar races met een vermoedelijk defect chassis waardoor hij onbalans in de wagen had. Dat vermoeden werd in Spanje bevestigd. Waar ik wel benieuwd naar ben is waar Rosberg staat tegenover een competitieve Schumacher.

Terug naar “Het Forum Café”