Omdat daar best wat medeforummers een hele strakke plasser van krijgen en daarMaar waarom hebben we die teller en klavertjes eigenlijk?
Ik weet het niet Don,Omdat daar best wat medeforummers een hele strakke plasser van krijgen en daarMaar waarom hebben we die teller en klavertjes eigenlijk?
tevens een of andere misplaatste status aan ontlenen.
Het zou toch geweldig zijn met die klavers en teller te stoppen....!
Dan kan Michel ook gewoon doorforummen.![]()
Patrick.
Helemaal mee eens ... ik ben ineens guru, maar voor technische vragen zou ik nog steeds niet bij mezelf aankloppen hoor ...Maar waarom hebben we die teller en klavertjes eigenlijk?
Vind het wel handig om te zien, wie er wel en wie er niet actieve posters zijn. Meer ook niet.Maar waarom hebben we die teller en klavertjes eigenlijk?
Ik wil niet weten hoe je daar achter gekomen bent....Omdat daar best wat medeforummers een hele strakke plasser van krijgen .....Patrick.
Dat leer ook jij vanzelf als je hier een tijdje rondfietst.....Ik wil niet weten hoe je daar achter gekomen bent....Omdat daar best wat medeforummers een hele strakke plasser van krijgen .....Patrick.![]()
Als je besluit te blijven Michel, dan post ik wat over jouw bi-turbo project.
Op een van de forums waar ik de techniek voor doe hebben we de tellers en status gewoon uitgezet. We vinden dat je op de inhoud van je berichten beoordeeld moet worden en niet op hoeveel je er nou precies hebt geplaatst. Het uitdelen van kudos of hoe je die dingen ook noemt geeft op veel fora ook vooral vriendengroepjes die elkaar opwaarderen. Dat zegt dus uiteindelijk ook niet echt iets.Volgens mij is het mogelijk de weergave van de rangen en tellers aan of uit te zetten.
De namen van de rangen, de bijbehorende klavers en aan welke aantallen postings de rangen zijn gekoppeld zijn door de vorige webmaster ingesteld en kan worden aangepast.
Het zegt inderdaad niets over de inhoud. Er zijn wel add-ons verkrijgbaar voor akudo's, karma's of hoe je ze ook noemen wil, waarmee gebruikers waardering voor elkaars bijdragen aangeven, maar zelfs dat is niet zaligmakend.
Het gaat bij ons forum vooral om te voorkomen dat mensen denken dat ze wat te vertellen hebben omdat ze meer posts, kudos of dat soort dingen hebben. Je woonplaats, avatar of nickname heeft daar een stuk minder invloed op.tja, dan kan je alles eigenlijk wel weghalen op nickname na....
mijn foto is verouderd, vele hebben de plaatsnaam niet offictief ingevuld, boeiend hoe lang iemand al op het forum zit etc etc...
de teller is uitermate makkelijk voor mensen die zeggen dat ze bij de 2000berichten stoppen
Shit, nu ben ik te laat...Ik bij de 1750, da's een veel magischer getal...