Gefeliciteerd ermee
Deze komt naast de bert?
Nice dan is het een prachtige rode ^^
Deze auto is enkele jaren geleden helemaal opnieuw gespoten. De lak is prima. Ik heb op de bekende plekken geen roest o.i.d. kunnen ontdekken. Ook de bodem is helemaal gaaf. Een heerlijk rij-ijzer!
Harry
Ziet er zeer mooi uit, was me al af aan t vragen hoe de mijne eruit zou zien als ie verlaagd was met strakke velgen. Zo dusIk bedacht me dat ik na 9 maanden nog steeds geen foto´s had gespammed van mijn 75. Stonden wel al in dit topic toen de auto nog van Dennis (nummer 002 in beginpost) was, echter toen nog met rood/witte achterlichten, type 2 grille en hele dikke Azevs. Ik heb hem teruggebouwd naar oranje bips, type 1 front en Ronals voor de wat klassiekere look.
Komplimenten, een HELE MOOIE bak! Klassiek en stoer tegelijk. Zo mooi die Ronals. Zijn dat 16" A-1 Ronals?Ik bedacht me dat ik na 9 maanden nog steeds geen foto´s had gespammed van mijn 75. Stonden wel al in dit topic toen de auto nog van Dennis (nummer 002 in beginpost) was, echter toen nog met rood/witte achterlichten, type 2 grille en hele dikke Azevs. Ik heb hem teruggebouwd naar oranje bips, type 1 front en Ronals voor de wat klassiekere look.
Ziet er strak uit. Is de 75 ietsje verlaagd?die bestaan niet, dit is 15"
Maar inderdaad, hele gave 75 ! :D
En die onderstel specs zijn een aanrader als je geen ondersturende slagzij sloep wilt.Leuk topic, bij deze de mijne:
Het is een 88er America die in 2007 uit Duitsland is gehaald.
Met ABS en grijs lederen interieur.
Qua tuning zitten er gele Koni's, 27mm torsies en 50kg veren onder, en een 27mm RS voorstabi, 16 inch Momo velgen en een CSC uitlaat met alleen een einddemper. Klinkt super en gaat als een kogel, en hoekt waanzinnig de bocht om.
Er ligt nu motor #2 in die binnenkort ook onder het mes moet ivm olieverbruik. Dan zal zo ongeveer alles gereviseerd zijn
Groet, Pieter