Je bedoeld I am Gasoline van kicking harold...Theme song van Overhauled zorgt ook voor een zware rechterpoot ..
Wat het ook goed doet,Thunderstruck van AC/DC
Highway to hell
Je bedoeld I am Gasoline van kicking harold...Theme song van Overhauled zorgt ook voor een zware rechterpoot ..
Whole lotta RosieJe bedoeld I am Gasoline van kicking harold...Theme song van Overhauled zorgt ook voor een zware rechterpoot ..
Highway to hell
Tis inderdaad weer ff wat anders dan Driving home for Christmas van Chris RaeVandaag is het sch**tweer in die Heimat, dus het raampje blijft dicht. Edoch, lekkere muziek om mee auto te rijden, allemaal lekker op mid-tempo:
Pantera - 'Strength Beyond Strength' (Nagenoeg alles van Pantera doet het goed in de auto)
Car Bomb - 'Cielo Drive' (Alleen al door de bandnaam. En, lekker off beat)
All Out War - 'Curtain Call For The Crucified' (De uitvinders van de metalcore. Ofwel: hoe recylce ik Slayer-riffs. Live is dit een slagveld van ongekende omvang)
Lamb Of god - '11th hour' (De Pantera van nu?)
Nasty - 'Your Game' (Volvette beatdown)
Voor wat het waard is, hier word ik dus rustig van. Van Sky Radio-achtige niks-aan-de-hand-muziek word ik juist een opgefokte rijder.
En wanneer gaat dat zijn Homme?Het eerste nummer wat er op gaat als de 3.0 weer loopt: Back in black
Goed plan, maar ik herken het niet en kan de naam op het raam niet lezen. Waar is dit?
Wie komt er een biertje drinken in de alfa kroeg?
Voor mij ben je zeker wel de jongere generatie, maar met je muzikale smaak is niets mis.Ik had vanmiddag Smoke on the Water lekker uit de speakers galmen,maar ook links 2 3 4 van rammstein hielp lekker met doorrijden
En tsja,hoe oud is de jongere generatie??? ik ben 23...