zie voor veel meer : http://www.autoedizione.nl/2010/05/21/b ... -dichtbij/
Naschrift: het betreft van onder naar boven: de Argento, Nero Etna en Antracite.

Ja die ken ik ook van buga.be, maar men beweert toch echt dat dit de Magnesio is.de zilveren is 620 Argento Alfa (niet 318 Magnesio) .
Voor foto's 318 Magnesio : http://www.buga.be/meer-info/fotoboeken/view/9
Ik heb 1 buitenfoto van de Magnesio opgepikt (als het magnesio is tenminste, want blijft onduidelijk..)Die bij ons (Buga : daar zit ik in de Alfa showroom vandaar BugAlfa ...) was wel degelijk 318 Magnesio en die van Auto Edizione is wel degelijk 620 Argento .
Bij mijn foto's van Balocco heeft Mathias ook 1 (binnen in de lesruimte) 620 Argento gezet van in Turijn .
Al m'n foto's heeft Mathias op't Giulietta topic gezet : ook 1 buitenfoto 318 met 17" 420 SportPack velgen in Balocco voor de "azienda" .
't Grappige is dat ik ze zelf niet kan plaatsen noch zien door onze overijverige spamfilter ...
Vrij eenvoudig. Van de (slechts) 8 beschikbare kleuren, zijn er 3 grijstinten en 2 zwarttinten....Dus je kunt bijna niet anders kiezenWaar komt toch die voorkeur voor al die zwart en grijstinten vandaan? We zitten hier toch niet op het Opel Astra forum
Ik zie op de car configurator maar zeven kleuren, twee zwart, twee grijs en een zilver, en dan nog de keuze voor niet-zwart of grijs: blauw of wit. Wel erg schamel voor een introductie! Niet eens een metallic rood.Vrij eenvoudig. Van de (slechts) 8 beschikbare kleuren, zijn er 3 grijstinten en 2 zwarttinten....Dus je kunt bijna niet anders kiezenWaar komt toch die voorkeur voor al die zwart en grijstinten vandaan? We zitten hier toch niet op het Opel Astra forum![]()
Ah gelukkig maar. Nou nog geel erbij voor de racers. Eigenlijk had ik ook wel bruin verwacht, niet mijn kleur, maar toch populair op het moment.Metallic rood is er wel, die vervangt het pastel Alfa Rosso waarmee problemen zouden zijn. Zilver had ik voor het gemak onder de grijstinten gezet....En dan is er nog de speciaalkleur Competizione Rosso, voor ik geloof €2000 meerprijs.