ligt denk ik aan jou dat je het niet ziet.Kan aan mij liggen maar pro-Schumacher-figuren oftewel de zogenaamde fanboys kan ik niet bespeuren in dit topic. Dus waar de uitspraak op gebaseerd is, is mij een groot raadsel.
lekker door zoeken
ligt denk ik aan jou dat je het niet ziet.Kan aan mij liggen maar pro-Schumacher-figuren oftewel de zogenaamde fanboys kan ik niet bespeuren in dit topic. Dus waar de uitspraak op gebaseerd is, is mij een groot raadsel.
Ik heb het ook altijd een gevalletje "op het foute moment bij het foute team" gevonden.V.w.b. Verstappen, ik denk dat dat dé meest talentvolle coureur is geweest die Nederland ooit gehad heeft. In de basis zelfs misschien kampioensmateriaal. Slechte keuzes, beroerd management en niet te vergeten het karakter van Verstappen zelf, hebben dit in de weg gezeten.
blader dan gewoon alle pagina's langs en lees wat er staat.Lekker makkelijk. Jij doet de uitspraak dan verwacht ik op z'n minst een onderbouwing, zeker als daar netjes om wordt gevraagd. Lijkt me een kleine moeite om dat toe te lichten, toch?
blader dan gewoon alle pagina's langs en lees wat er staat.Lekker makkelijk. Jij doet de uitspraak dan verwacht ik op z'n minst een onderbouwing, zeker als daar netjes om wordt gevraagd. Lijkt me een kleine moeite om dat toe te lichten, toch?
Dan zie je genoeg fans van hem langskomen.
en ik hoef helemaal niks te onderbouwen wabt dat heb ik al meerdere malen gedaan.
Ah, dus het niet eens zijn met bashers is per definitie ophemelen? Volgens mij licht ik netjes toe waarom ik iets vind en zoals eerder gezegd, ben ik geen Schumacher-fan maar van Massa, Alonso en Rosberg. Ik baal als een stekker dat Schumacher naast Rosberg zit omdat ik bang ben dat het een smet op Rosberg's carriere is. Daarnaast vond ik het geweldig dat Rosberg een klap sneller dan Schumacher was. Mijn vreugdesprong was zo hoog dat ik mijn hoofd aan het topje van de Eiffeltoren heb gestoten. Wel ben ik zo reëel om de feiten onder ogen te zien. Mercedes riep na China dat Schumacher een defect chassis had wat zijn matig optreden verklaarde. Eenmaal een nieuw chassis zit Schumacher voor Rosberg. Dus heeft Mercedes niet zomaar wat geroepen maar in mijn ogen een plausibele verklaring gegeven. Dat mensen het daar niet mee eens zijn, prima, maar als dit al ophemelen is moet je je afvragen of je zelf überhaupt instaat bent, een objectief oordeel te vellen. Ik roep dingen en onderbouw mijn uitspraken aan de hand van feiten en uitspraken van Mercedes, niet omdat ik Schumacher geweldig vind. Maar kennelijk gaat dat bij sommige mensen niet in en is het direct ophemelen wat tevens herhaaldelijk als argument wordt gebruikt. Maar een goed tegenargument waarom Mercedes' uitspraak onwaar zou kunnen zijn heb ik nog niet gelezen. Laten we het dan er maar op houden dat mensen de fanboy uithangen. Iedereen blij.Marcoloco mijn steun heb je
Dat doorgedram over die Schumacher.
Nee hij kan geen kampioen worden want de auto is niet goed, hou toch op man waaruit blijkt dat de Ferrari beter is als de Mercedes...............................................................
Zou blij zijn als hij weer met pensioen gaat ik was heb voor zijn 1e pensioen al zat en dat kwam vooral door mensen die nix verkeerds van hem kunnen
horen en overal een punt aan lullen en dan ook nog beweren geen fan te zijn.hahaha
Ook weer zoiets, kun je wel telkens blijven roepen, het feit dat je het wel doet maakt zulk soort uitspraken ongeloofwaardig.Shit ik wilde me niet meer met dit topic bezighouden maarja...........
Die indruk heb ik ook. Als nu het één en ander werd toegelicht kon ik daar op inhaken maar meer dan naamkaartjes plakken aan uitspraken zie ik niet gebeuren. Nou ja, even goede vrienden. Ik zal er niet slechter van slapen, zeker niet nu mijn Schumacher dekbed gewassen is en zijn poster boven mijn bed hangt.blijkbaar betekent niet de zijde van Marcoloco en die van ErwinV6 kiezen dat je een Schumacher-aanbidder bent. Was alles maar zo simpel
Enige wat ik 'recht heb getrokken' is Monaco 2006. Hoewel recht getrokken...enige wat ik daarover zeg is dat Ferrari het tegendeel niet heeft mogen aantonen en de straf op basis van vermoedens is uitgedeeld. Niet bij elkaar geraapt verhalen maar een feit. Dat jij de feiten niet kent betekend nog niet dat andere lukraak verhalen uit de duim zuigen. Zou je nu karakter hebben, zou je het opzoeken en dan je conclusie trekken niet zoals jij dat doet. Maar kennelijk kun je niks anders dan Schumacher ongegrond in een negatief daglicht zetten en zodra je met de feiten wordt geconfronteerd diegene uitmaken fanboy.Ja zo simpel is het, zelfs de grootste k.. streken van die gast goedlullen met allemaal bij elkaar geraapte verhalen dat kunnen alleen de grootste fans.
Joh, dus omdat ik je uitspraken nuanceer en je confronteer met feiten moet ik maar toegeven dat ik fan ben?? Lekker kortzichtig! Er zijn ook mensen die objectief kunnen zijn. Verder ben ik trots op de coureur waarna mijn voorkeur uit gaat. Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten verbergen/ontkennen. Daarbij verandert het ook niks aan de feiten dus wat je nu probeert te bereiken met 'kijk hem fanboy doen' mag je me uitleggen.Dat je fan bent prima maar kom er gewoon voor uit!
Dat is nu je probleem. De naam Schumacher werkt bij jou als een rode lap op een stier. Maar goed, je bent weer weg en hebt er weer genoeg van en dit is wederom je laatste bijdrage? Staat zowat standaard onderaan je post, vandaar.Maargoed ik zit me alweer op te naaien ik ben weer weg
Sorry dat ik het zeg, Marco en Edwin, maar het zijn anderen die hier aan het doordrammen zijn. En waar het al die tijd een leuke en positieve discussie is geweest met onderling respect vanuit alle kanten, beginnen jullie nu op de persoon te spelen. En dat is jammer, dat is niet bevorderlijk voor de sfeer. Dus kom alsjeblieft gewoon met argumenten en laat iedereen vooral zelf bepalen waar ze wel en geen fan van zijn. Of trek je anders gewoon uit de discussie terug. Aan dit soort "bijdragen" heeft niemand iets.blader dan gewoon alle pagina's langs en lees wat er staat.Lekker makkelijk. Jij doet de uitspraak dan verwacht ik op z'n minst een onderbouwing, zeker als daar netjes om wordt gevraagd. Lijkt me een kleine moeite om dat toe te lichten, toch?
Dan zie je genoeg fans van hem langskomen.
en ik hoef helemaal niks te onderbouwen wabt dat heb ik al meerdere malen gedaan.
Marcoloco mijn steun heb je
Dat doorgedram over die Schumacher.
Nee hij kan geen kampioen worden want de auto is niet goed, hou toch op man waaruit blijkt dat de Ferrari beter is als de Mercedes...............................................................
Zou blij zijn als hij weer met pensioen gaat ik was heb voor zijn 1e pensioen al zat en dat kwam vooral door mensen die nix verkeerds van hem kunnen
horen en overal een punt aan lullen en dan ook nog beweren geen fan te zijn.hahaha
Shit ik wilde me niet meer met dit topic bezighouden maarja...........
Daarom zeg ik ook dat het zo lang gewoon leuk is geweest, daar hebben jullie ook aan bijgedragen. En daarom is deze omslag ook zo zonde.Alfaganza, als je misschien eens goed mijn postings zou lezen denk ik dat ik al genoeg argumenten heb aangehaald waarom ik op een bepaalde manier over Schumacher denk.
Idd. is het geen probleem of je fan bent of niet maar kom er gewoon voor uit als je fan bent en praat niet alles goed om het goed praten ajb...
Ach we gaan hier toch nooit uitkomen, hoeft ook niet anders was iedereen voor Ajax