Contactslot zit zoals gebruikelijk met een afbreekbout gemonteerd. Voor zover je daar niet bekend mee bent: de kop van het boutje breekt af bij montage zodra hij vast zit waarna loshalen niet zonder uitboren meer lukt. Diefstal preventie dus.
Omdat waar de kop is afgebroken, meestal een bolle kop blijft zitten waar je boor op weg zal willen glijden, zou ik de stuurkolom demonteren. Met een sleuel 17 de centrale bout waarmee je de hoogte kan verstellen losmaken (sierkappen zijn dan al gedmonteerd) en met sleutel 13 de kniekoppeling op het stuurhuis zelf demonteren. Kijk van te voren even hoe hoog die zit gemonteerd. Het knietje kan een klein beetje schuiven op de spiebaantjes.
Eenmaal op de werkbank met een centerpons een punt inslaan zodat je boor niet wegloopt en zo hoef je ook niet op zijn kop hangend te boren in de auto.
Succes
P.s. weet je zeker dat je contactslot kapot is? Vaak is het stekkerblok slecht qua overgangsweerstand waardoor de startmoter niet wil rondgaan.