Ondanks het feit dat ik de achteras er nog niet onder heb zitten,heb ik natuurlijk niet niks gedaan.
Ik ben namelijk afgelopen week een setje nieuwe remblokken gekocht voor de 5 gaats zooi.
In mn 4 gaats zit ferodo ds2500,en dat bevalt me goed,dus voor de 5 gaats wederom ds255 besteld, typenummer FCP116H om precies te zijn(misschien makkelijk voor de zoekfunctie
)
En dan ben ik gisterenmiddag ook nog naar michel75 geweest,waar ook yuri was,om nog wat dingetjes op te halen.
Michel had namelijk nog een orginele choke knop in zn nieuwe racekoets zitten,die hij niet nodig heeft.
Aangezien er met de tijd toch echt een carbs motor in mijn 75 moet komen,kon ik em goed gebruiken.
Bijkomend voordeel dat yuri bij michel was,is dat yuri meteen mn reserve koplampsproeiers kon overdragen
Nu kan ik dus op mn gemaktje sproeiers in mn savali bumper bouwen,zonder met gaten in mn turbobumper te moeten rondrijden
Nu is het wachten op bestelde onderdelen bij verschillende leveranciers, en op mn vader die op vakantie is.
Daarna dan nog eens een keer een poging doen om om te gaan bouwen naar 5 gaats,dat wordt echter wel NA Italia a Zandvoort.