Bv gewoon een nette grijze 155 van 1992 met 188dkm op de teller en APK voor 399euro
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
het kan idd ineens heel erg hard gaan, kijk maar eens naar de 33's... (staan er nog 5 te koop, 2 jaar geleden werd je ermee overspoeld)Dat is helaas niks nieuws, hoewel 399 euro wel echt te geef is...
Probleem blijft dat het zoeken naar een goede 155 hierdoor erg lastig wordt. Alles wat nu voor dergelijke prijzen te koop staat wordt of geëxporteerd, of beland op de sloop/cross, of word de APK opgereden. Spoeling zal over een jaar, misschien 2 erg dun worden...
Een mooie spreuk voor het moment dat we de 155 echt ter grave dragen, als ze er dus echt niet meer zijn ...Na het invoeren van de sloopregeling ging het hard.
V6'jes zie je nog wel... Maar vind eens een 2.0 8vGelukkig zijn de V6-en iets dunner gezaaid, voel ik me toch nog enigszins speciaalAlhoewel er toevallig op dit moment toch ook nog een paar op staan, er zijn weken bij dat er geen 1 word aangeboden op speurders/mp.
Afblijven, dan is die voor onsMaar vind eens een 2.0 8v
Dat is ook ongeveer wat die auto's samen waard zijn. De sloop geeft er minder voor en voor je deze netjes rijdend hebt voor meer dan een jaartje ben je E1000 verder.Er staan er twee op Marktplaats, samen te koop voor 250,-
Hebben mankementen iets met liefde voor iets te maken? Mijn vriendin heeft ook haar mankementen (ze leest hier gelukkig nooit mee) maar dat wil niet zeggen dat ik niet van haar houmaar moet zeggen dat de liefde voor het model nu aardig bekoeld raakt
en dat is imo precies verkeerd om denken, nml, wat leg je toe op een nieuwe auto? die kosten moeten wel hoger liggen als het onderhoud van de komende 5 jaar. en dan heb je mooi weer 10 jr met een auto gedaan, en is die economisch afgeschreven. maarja, niemand wil 10jr met een auto doen, dus word er ook niet zodanig meer in geinvesteerd.Kortom elke auto ouder dan 5 jaar wordt een bodemloze put qua onderhouds uitgaven... auto's worden steeds meer wegwerp producten.