enne, fullgrym, hoezo wachten tot de 75 weg is? dat kan alleen maar om ruimte gaan, want voor de wegenbelasting/verzekering hoef je zo'n panda niet te laten, voor een tientje of vier in de maand ben je all-in klaar.
Ik heb geen stalling voor de 75 en kan 'm dus ook niet schorsen.. zowiezo gebrek aan tijd en middelen om 'm bij te houden, dus gun 'm liever aan iemand die er wel tijd en energie in kan investeren om 'm mooi te houden. Daarbij heb ik geen zin in dubbele kosten, zo'n klein autootje is dan wel goedkoop maar zo lang ik geen zicht heb op hoe lang ik de 75 nog heb doe ik dat liever niet.begint een leuk topic te worden hierzo, weer een paar mensen besmet met de gedachte om een oud klein italiaans koekblikje te kopen voor naast de alfa
enne, fullgrym, hoezo wachten tot de 75 weg is? dat kan alleen maar om ruimte gaan, want voor de wegenbelasting/verzekering hoef je zo'n panda niet te laten, voor een tientje of vier in de maand ben je all-in klaar.
Oei oei, spannend! toch wel een italiaan he?Hans, je hebt pb en mail. Non-Alfa content.
Anders zou ik het hier helemaal niet durven melden.Oei oei, spannend! toch wel een italiaan he?Hans, je hebt pb en mail. Non-Alfa content.
Kijk kijk, we hebben dus witte rook?it's an offer i cannot refuse
Damn, die sud is wel erg leuk... dan nog een sloop 33 zoeken voor een 1.7 blok, carbs overzetten
neu precies. binnenkort naar een lancia kijken!