en op het park een paar huizen verder.
iemand van hier?
mooie 159 sw en velgen
Dat is wellicht Joost. Ik ken het kenteken niet lezen maar hij heeft exact deze combi."gister" avond deze spider gespot vanuit mijn werk bij de stadspoort in ede ( iemand die waarschijnlijk geen uitrij muntje wilde betalen voor de Cinemec )
ja deze zagen wij 's middags dus in gieten rijden!Vanmiddagbij de Karwij in Hoogeveen een 155 in raceuitvoering op de parkeerplaats. Heb er wel een foto van gemaakt met mijn mobiel, maar heb er geen kabeltje bij om ze op de pc te zetten. Komt volgende week denk ik wel even. Er zat eenkooi in en alleen voorstoelen, was een gaaf ding om eens te zien.
Pollegio is vanuit nederlanddoor de Gothardtunnel afslag Biasca pakken en dan Pollegio volgen, 5 minuten vanaf de snelweg.Waar is dat? Misschien de moeite om eens met een paar man wat op te halen
Dat was ik idd, thanx vor de tip sergio! en idd naar cinemec met mn vriendin.Dat is wellicht Joost. Ik ken het kenteken niet lezen maar hij heeft exact deze combi."gister" avond deze spider gespot vanuit mijn werk bij de stadspoort in ede ( iemand die waarschijnlijk geen uitrij muntje wilde betalen voor de Cinemec )
Hoi Joost ik heb de spider niet van dichtbij bekeken maar zag er zo erg netjes uit!!!! ( de lichte kap op een donkere auto is ook erg mooi )Dat was ik idd, thanx vor de tip sergio! en idd naar cinemec met mn vriendin.Dat is wellicht Joost. Ik ken het kenteken niet lezen maar hij heeft exact deze combi."gister" avond deze spider gespot vanuit mijn werk bij de stadspoort in ede ( iemand die waarschijnlijk geen uitrij muntje wilde betalen voor de Cinemec )
naar nception geweest, niet ehct mijn film..... gat over 4 verschillende lagen dromen.... best ver dus...
Adres weet ik niet uit m'n hoofd, maar je rijdt er zo langs, je kan t niet missen!!In Pollegio, zwitserland. Hoop slopers.
Zijn bijna allemaal 6 cilinders
quote]
Heb je een adres?!?!?!