Het spettacolo moeten we dit jaar helaas overslaan.
Maar we gaan ons best doen om er 24 oktober wel bij te zijn.
Groetjes en goede vaart Jeroen en Annet
Ik ben wel in Zandvoort maar niet met de 156.Ik hoop veel van de forum bezoekers te ontmoeten op het Spettacolo, je kan mij dan vinden bij het 156 register, op het Heineken Paddock. Daar ben ik "face to face" te benaderen, en dat gaat mij eerlijk gezegd beter af.
Zoals je weet spuug ik niet op een Fiat GTA, KJ!! Beetje zelfspot is nooit weg!Ook schrok ik eerlijk gezegd een beetje over de "Fiat discussie" welke volgde op een door mij "grappig"bedoelde opmerking.
Nero Metaliico Fi...eehh...Alfa Romeo 156 GTA, tutti originale, blinkend gepoetst, maar af en toe weg voor een rondje op 't circuit is aanwezig bij het 156 register!! Want ja, zo'n ding wil je natuurlijk niet in de "tijdlijn" hebben....Ik hoop veel van de forum bezoekers te ontmoeten op het Spettacolo, je kan mij dan vinden bij het 156 register, op het Heineken Paddock. Daar ben ik "face to face" te benaderen, en dat gaat mij eerlijk gezegd beter af.
Een veer/demper schroefset natuurlijk.Dan maar gauw een 30mm setje eronder Of een mooie schroefset
Ben ik het niet helemaal mee eens. Met een goede verlagingsset kom je ook al een heel eind. Als je een Eibach veren set hebt bijvoorbeeld, kan dit echt al wel wat teweeg brengen kwa handling. Mooiste is natuurlijk om het gelijk goed te doen, maar dat kan en wil niet iedereen.Een veer/demper schroefset natuurlijk.Dan maar gauw een 30mm setje eronder Of een mooie schroefset
Een simpel verlagingsset is optische verbetering en technische verslechtering
Weg rijplezier.
Tjerry
Eibach zit origineel al op een sportpakket. Ben ik niet echt van onder de indruk.Ben ik het niet helemaal mee eens. Met een goede verlagingsset kom je ook al een heel eind. Als je een Eibach veren set hebt bijvoorbeeld, kan dit echt al wel wat teweeg brengen kwa handling. Mooiste is natuurlijk om het gelijk goed te doen, maar dat kan en wil niet iedereen.Een veer/demper schroefset natuurlijk.Dan maar gauw een 30mm setje eronder Of een mooie schroefset
Een simpel verlagingsset is optische verbetering en technische verslechtering
Weg rijplezier.
Tjerry
Dat is betrekkelijk.En intrax is nou niet bepaald goedkoop he Tjerry(of terry,zoals dijk zegt )