Aha. Vroegah was dat alleen maar per persoon. Er waren toen van die garages waar je heen kon gaan die gewoon alles goedkeurden als je genoeg betaalde. Goed dat ze daar nu iets op gevonden hebben.De persoon krijgt persoonlijke strafpunten,maar ook het bedrijf krijgt strafpunten Jens,anders zou een dubieus bedrijf bij teveel strafpunten gewoon een "nieuwe" keurmeester aan kunnen nemen,en weer lekker verder kunnen gaan met het dubieze verhaal
Ah zo. Sterkte er mee dan maar. Ik heb zitten inlezen op de huidige puntenregeling en daar zijn de "mazen" wel uitgehaald.Ben niet de enige Homme,maar onze andere keurmeester zit thuis met hartproblemen,dus ik ben zijn foutjes nu aan het wegwerken
Door een steekproef te krijgen op je eigen werk, en dan geen dingen over het hoofd te hebben gezien.Aha. Vroegah was dat alleen maar per persoon. Er waren toen van die garages waar je heen kon gaan die gewoon alles goedkeurden als je genoeg betaalde. Goed dat ze daar nu iets op gevonden hebben.De persoon krijgt persoonlijke strafpunten,maar ook het bedrijf krijgt strafpunten Jens,anders zou een dubieus bedrijf bij teveel strafpunten gewoon een "nieuwe" keurmeester aan kunnen nemen,en weer lekker verder kunnen gaan met het dubieze verhaal
Hoe werk je als enige keurmeester andermans punten weg?
En voel je het verschil nu ook ??Gisteravond de madeno computer van Jurian's zijn 155 erin gehangen en dat werkt goed. Nu kloppen de matjes die erin liggen tenminste
Vandaag samen met sander de mistlampen voor in de bumper gemonteerd. En daarna naar de sloop gereden om een knopje en de juiste kabeltjes te hebben kabeltjes wel gevonden knopje alleen nog niet maar dat volgt later.
Foto's volgen later.
Het verschil dat ik echt merk is dat hij beter oppakt als je gas geeft. En ook beter oppakt in hoge toeren.En voel je het verschil nu ook ??Gisteravond de madeno computer van Jurian's zijn 155 erin gehangen en dat werkt goed. Nu kloppen de matjes die erin liggen tenminste
Vandaag samen met sander de mistlampen voor in de bumper gemonteerd. En daarna naar de sloop gereden om een knopje en de juiste kabeltjes te hebben kabeltjes wel gevonden knopje alleen nog niet maar dat volgt later.
Foto's volgen later.
Herman?Ben niet de enige Homme,maar onze andere keurmeester zit thuis met hartproblemen,dus ik ben zijn foutjes nu aan het wegwerken
Ja Herman Jan.Herman?Ben niet de enige Homme,maar onze andere keurmeester zit thuis met hartproblemen,dus ik ben zijn foutjes nu aan het wegwerken
gr Jan