![Afbeelding](http://i568.photobucket.com/albums/ss126/matra-v6/20090719038.jpg)
![Afbeelding](http://i568.photobucket.com/albums/ss126/matra-v6/20090719-3005.jpg)
Daarnaast heb ik nog een hele berg aan modelbouw staan way ik ooit als ik tijd krijg nog in elkaar moet gaan zetten...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hier ook een asociaal grote berg aan te bouwen kits. Bijna volledig 1/43 handbouw en wat Pochers. Wat heb jij er zoal tussen zitten?Daarnaast heb ik nog een hele berg aan modelbouw staan way ik ooit als ik tijd krijg nog in elkaar moet gaan zetten...
Ik heb voornamelijk 1/43 Russisch/Duits spul staan en een hele berg aan 1/350 schepen. Alles compleet met photo-etch setjes.Hier ook een asociaal grote berg aan te bouwen kits. Bijna volledig 1/43 handbouw en wat Pochers. Wat heb jij er zoal tussen zitten?Daarnaast heb ik nog een hele berg aan modelbouw staan way ik ooit als ik tijd krijg nog in elkaar moet gaan zetten...
Naast poedercoaten op hobby-basis heb ook ik veel met muziek. En als je 1500 cd's hebt dan wil je ze ook goed kunnen beluisteren...
Daarnaast heb ik nog een hele berg aan modelbouw staan way ik ooit als ik tijd krijg nog in elkaar moet gaan zetten...
Heerlijk he, dat photo-etch. Maakt zo'n model helemaal af, maar wat een gepriegel op de vierkante mmIk heb voornamelijk 1/43 Russisch/Duits spul staan en een hele berg aan 1/350 schepen. Alles compleet met photo-etch setjes.Hier ook een asociaal grote berg aan te bouwen kits. Bijna volledig 1/43 handbouw en wat Pochers. Wat heb jij er zoal tussen zitten?Daarnaast heb ik nog een hele berg aan modelbouw staan way ik ooit als ik tijd krijg nog in elkaar moet gaan zetten...
En we gaan nog steeds een keer samen crossendat je soms nieuwe hobby's erbij krijgt blijkt wel toen ik vorig jaar een MTB kocht, ben er behoorlijk fan van geworden....
al 3x ardennen, zo'n 2x in de week in Bergschenhoek op een baan en nu ook 1x frans alpen gezien...
en dan kan de alpe d'huez natuurlijk niet achter blijven zonder en een keertje op gefietst te hebben![]()
natuurlijk gewoon met de MTB met de noppenbanden omhoog gefietst, 1ste poging in 1 uur 32, poging 2 toen het een stuk warmer was in 1 uur 26min30... En als er dan nog een mannetje met fotocamera staat moet je natuurlijk wel even een kicke foto laten schieten voor thuis: