Dat je in een leaseauto rijdt is jou probleem. Als het mijn privé auto zou zijn was ik de eerste die het zou inbouwen. Als we allemaal gaan zitten wachten op elkaar gebeurt er niks.
Tjerry
Dit vond ik nu op z'n minst niet subtiel en toch wel dubbelzinnig geformuleerd ... dat Michel zich ongemakkelijk voelt is begrijpelijk
En ja, als je laat chiptunen buiten medeweten van Werkgever en Leasemaatschappij komt je dit mogelijk duur te staan voor een volgende Leasewagen ; Zo heb ik 'n klant die z'n Gt bij Heinz heeft laten tunen, meer dan 380nm (wat de bakken niet aankunnen) en na einde contract (en 20.000km telkens nieuwe koppeling, 1x nieuwe bak en 1x zelfs nieuwe versterkte koppeling van Leasemij allemaal gekregen) is 't gevolg dat Alfa's nu taboe zijn voor z'n hele firma, dus ook z'n collega's Alfisten zijn de sigaar van de op eigen houtje stiekeme chiptuning van 1 chauffeur
Michel is heel terecht voorzichtig om z'n voorrecht op 'n Alfa Leasewagen niet te verspelen .
Ik ken er trouwens veel die graag het "probleem" zouden hebben van in een MultiAir LeaseAuto rond te "moeten" rijden .
Squadra Tuning is wel een heel consentieus bedrijf en Stephan is een echte Alfa vakman zonder twijfel, als ik ooit wat nodig heb komen enkel Squadra, Madeno, Romeo Ferraris en Timmermans in aanmerking ; mensen die de auto individueel op de rollenbank afstellen en niet genre Super/Power/Star/Paprika Chips die gewoon een chip uit het doosje halen en zowat elk merk en type auto aanbieden .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .