Is inderdaad een heel fraai exemplaar. Ik heb hem ook al een paar keer zien staan, en toen ik op de fiets was even rustig een rondje omheen gedraaid. Erg netjes!!Deze prachtige 75 staat sinds een tijdje bij mij om de hoek. Heerlijk om 'm zowat elke dag te kunnen zien.
Vanvond een 1750 Berlina in de Scheldestraat. Viel me pas op toen hij (de chauffeur) hem in zijn achteruit zette (..). Geen foto: geen zin; had na 3 dagen Sail ineens behoefte aan ijs van die lelijke ijssalon. Hopelijk gaat je Bert weer snel de straat op; 't is stil in Zuid :-)Zojuist wederom een donker blauwe Berlina in Amsterdam (Ferdiand Bol/Ceintuurbaan). 2 de in 3 dagen. En weer een 1750 en ik ben deze al wel eerder in de stad tegengkomen. DL nummerbord. Zit er erg strak uit! Hier gaat ht wel van jeuken. Hoop m'n Bert weer snel op de weg te hebben..
Klopt ook nog geweest weinig alfa`s daar 3 spiders, 1 alfetta en 2 giulia`s gespot dus viel wel een beetje tegen. Verder wel een boel mooi spul gezien.In Ruinerwold was een zeer grote oldtimerdag.
Dat ziet er heftig uitOuch.
http://kilroynews.net/latestnews.htm
Zie: Osterwald (D): auto over de kop; bestuurder zwaar gewond.
Als het niet meer in beeld is komt het in het archief te staan. Het is van zaterdag 21 augustus.
Hopelijk staan zowel de Bert als de 147 aan het einde van de week weer in de Pijp. Dan de GTV nog ff en het brul arsenaal is compleet! Ik vind het ijs van Pisa in de kisosk aan het einde van de Scheldestraat toch net iets beter Ik neem aan dat je daar ergens in de buurt woont aangezin ik je in een 155 tegen kwam daar.Vanvond een 1750 Berlina in de Scheldestraat. Viel me pas op toen hij (de chauffeur) hem in zijn achteruit zette (..). Geen foto: geen zin; had na 3 dagen Sail ineens behoefte aan ijs van die lelijke ijssalon. Hopelijk gaat je Bert weer snel de straat op; 't is stil in Zuid :-)