Kan ie lang schuren hé!
Erg gaaf om je klassieker zo te pimpen!
gr Jan
De onderbumper ligt OP de uitlaat, is nog niet vastgezet. Maar wel moet de uitlaat nog een cm omlaag inderdaad.Alleen valt mij op dat de uitlaatpijpjes wel er dicht tegen de bumper aan zitten. Of is dit gezichtsbedrocht?
Ja de Lancia had ik metallic gespoten dus met blanke lak, dat was waardeloos. Met blanke lak zie je niet goed wat je doet en waar je al geweest bent, tenminste ik. Er komt gewoon unikleur op zonder blanke lak. Kan makkelijk nabewerkt worden (opnieuw polijsten) en eventuele latere deelreparatie is ook makkelijk onzichtbaar te doen.netjes hoor, ik vond zelf dat spuiten erg tegenvallen, vooral de blanke lak is moeilijk, je hebt dan echt veel licht nodig om dat strak te krijgen.
succes, word een mooie auto
Ja die liggen nog, ik had gedacht die mooi op te maken en dan voor tonnen geld op de duitse ebay te verkopen, daar worden namelijk hoge prijzen ervoor betaald. Maar je hebt ze gezien en zoals ze nu zijn mogen ze voor 200 weg. Overige eventuele geinteresseerden, het betreft de Alpina 7x15 ET14 dat is dus een hele lage ET waarde, komen ver naar buiten met banden 195-45 (redelijk) en 205/45 (zo goed als op) (of was het nu andersom qua profiel, zal het nakijken) steek uiteraard 4x100 maar ik had ze altijd gewoon zo erop, vandaar 2x een vernaggelde schroefdraad 1 voor en 1 achter. Bij interesse, Jorik heeft eerste recht van koop. Oja, 3 velgen redelijk nette lak, van 1 velg is de lak aangetast door een lekkende remklauw (van de Lancia)Gaaaaaf Bert, errug gaaf! Heb je die BMW Alpine velgjes nog liggen?