Geen zwarte 33 en/of een witte 75 zien rijdenNet terug van vacantie Duitsland en Luxemburg.
In Duitsland slechts 2 alfa's gezien, een GTV met pech langs de snelweg en een fraaie 93er Spider.
Duitsland alleen maar Duitse grundlichheid (Audi, BMW en Mercedes), las een duits autoblaadje waar een persoon 1 week lang een Ford mocht testen, vondt het een prima auto, maar! kon dit niet in de famillie verantwoorden...
Overigens eten en drinken in Duitsland perfect, kunnen ze hier nog wat van leren. (simpel, slecht en te duur)
Dan een paar dagen Vianden Luxemburg Hotel Belle Vue, perfect hotel, gezellige eigenaren (ut gruningen) en gewoon roken aan de bar, da;s pas gastvriendelijk.
En! de buurman had een Mito, overigens in Luxemburg aardig Alfa's gezien.
In Malmedy Belgie een fraaie (en enige) Giulietta gezien die toch wel bekijks had.
Dan nog 2 dagen in Valkenburg met waardeloos hotel en eten (Valkenburg is 1 groot terras geworden) snel op naar huis.
Onderweg bij de snelweg nog gegeten bij een nepwok van V en D, de koks (geen chinezen) sweten zoveel dat niemand het bord aannam... waardeloos.
Maar! onderweg toch weer enkele Alfa's gezien, worden er steeds minder lijkt het wel.
156FM
Wordt dan weer eens hoog tijd dat ze in de DTM stappen en gaan scoren. Werkte bij de 155 ookIn Duitsland lijkt het niet veel beter te zijn. Ik heb net 500 km Autobahn achter de rug en welgeteld 3 Duitse Alfa's gezien, een 156 SW, een 159 en een MiTo (dat dan weer wel).
Grappig. Heb juist dit jaar nog nooit zoveel Alfa Romeo's gezien in Duitsland. Zou het deels perceptie zijn?In Duitsland lijkt het niet veel beter te zijn. Ik heb net 500 km Autobahn achter de rug en welgeteld 3 Duitse Alfa's gezien, een 156 SW, een 159 en een MiTo (dat dan weer wel).
Durven die FIAT lafaards niet. Abarth runde die show. En daarvoor de grote Lancia Delta HF, Lancia Rally en FIAT 131 show. Laat Abarth nou net zijn 'gepostioneerd' als lifestyle merk ...Wordt dan weer eens hoog tijd dat ze in de DTM stappen en gaan scoren. Werkte bij de 155 ookIn Duitsland lijkt het niet veel beter te zijn. Ik heb net 500 km Autobahn achter de rug en welgeteld 3 Duitse Alfa's gezien, een 156 SW, een 159 en een MiTo (dat dan weer wel).
Perceptie? Nee, elke Alfa valt me op. Misschien dat de locatie in Duitsland nog uitmaakt (in mijn geval de A3 af).Grappig. Heb juist dit jaar nog nooit zoveel Alfa Romeo's gezien in Duitsland. Zou het deels perceptie zijn?In Duitsland lijkt het niet veel beter te zijn. Ik heb net 500 km Autobahn achter de rug en welgeteld 3 Duitse Alfa's gezien, een 156 SW, een 159 en een MiTo (dat dan weer wel).