Kon het niet helemaal goed zien, maar vanmiddag op de willemsbrug in 010 een rood/oranje brievenbus als ik me niet vergis.
Ging stiekem allemaal wel snel, maar zag er schitterend uit
Groetjes,
Marc
Dat zou martijn wel eens geweest kunnen zijn.Vanmorgen op de Kleine Houtweg in Haarlem een Bordeau rode 164 Q4 !! Was net ff te ver weg om details te zien of een goedkeurende duim te showen, maar 'r zat een hummel-in-kinderstoel achterin en ik dacht een dame achter 't stuur.
Ja, dat zou 'm zomaar kunnen zijn geweest...erg mooi exemplaar, zo van een afstand te zien. En aan de foto ook van dichterbij!Dat zou martijn wel eens geweest kunnen zijn.Vanmorgen op de Kleine Houtweg in Haarlem een Bordeau rode 164 Q4 !! Was net ff te ver weg om details te zien of een goedkeurende duim te showen, maar 'r zat een hummel-in-kinderstoel achterin en ik dacht een dame achter 't stuur.
Rijdt in een proteo 164 Q4 en woont in Haarlem..
Gaat om deze Q4..
[img]plaatje[/img]
Yep , is echt een liefhebber en zorgt erg goed voor zijn Q4 , HIER KLIKKEN voor zijn voorsteltopic op het 164 register en voor meer foto's van zijn Q4..[erg mooi exemplaar, zo van een afstand te zien. En aan de foto ook van dichterbij!
Yep , is echt een liefhebber en zorgt erg goed voor zijn Q4 , HIER KLIKKEN voor zijn voorsteltopic op het 164 register en voor meer foto's van zijn Q4..[erg mooi exemplaar, zo van een afstand te zien. En aan de foto ook van dichterbij!
Dat was ik,even een rondje gereden met de Alfetta,ik groet altijd terug als iemand zijn duim opsteekt.Vanmiddag, rond 13.30u in Tilburg; stoplichten bij ind terrein Kraaiven een 1e serie Alfetta in Azzurro LeMans. Moi in de grijze GT. En voor volgens mij zo ongeveer de eerste keer in >6 jaar GT rijden werd er teruggezwaaid!!!