za okt 23, 2010 20:03
Ik heb ondertussen op advies van Rob alle RX verwijderd omdat ik eerst alles in de washpraimer moet zetten. Dit allemaal gedaan en dit was weer een pokke klus. Rob is een echte perfectionistdie zijn GTV's graag perfect heeft. Ik ben een persoon die de boel gewoon goed wil hebben en natuurlijk neem ik zijn advies ter harte en doe ik mijn best dit op te volgen.
Vandaag het verstevigingstuk linker binnenspatbord er op gelast en alle proplassen mooi vlak geslepen. Dit zit er weer mooi en goed vast aan. Alles ontvet en alle hoeken met een bokkepoot in de washpraimer gezet en daarna het binnenspatbotd en de dorpel gespoten. Ik had dit nog nooit gedaan met de compressor, maar oefening baat kunst zeg ik maar. Daarna ben ik begonnen met het rechter achterscherm, en ook heer weer het bak en braadwerk van een vorige eigenaar tegen gekomen en bezig geweest met de wielbak kaal te maken. Wat zit hier een dikke laag kouwgum op zeg Even een vraag. Ik weet dat er voor en tegenstanders zijn van RX producten en ik heb zoals geschreven al het nodige advies gehad van Rob waarvoor nogmaals dank. Ik heb zoals gezegd delen in de washpraimer staan. Kan ik hierover nu ook RX overheen doen? Graag jullie eerlijke advies. IK weet niet meer of ik hier met Rob over heb gehad, maar ik meende wel dat dit kon namelijk. Als ik het kabeltje van mijn toestel weer vind zet ik de foto's hier wel neer.
GTV6 3.0 DRIVES YOU 2 PASSION!!!!
Gehad.
3x 33
2x 75
1x 155
2x 146
1x Alfetta sedan 2l
1x Alfetta GTV 2l
1x 156 2001
1x GTV6 2.5liter 1985
Nu;
1x 159 SW