Hij klinkt zoals hij eruit ziet,lekker agressief.
Heb je die 1.2 versnellingsbak er nou ook op of moet dat nog?
Ja die zit erin maar ik moet de schakelstang nog aanpassen, ik de pook met overbrenging van een 33 gebruikt ivm nauwkeuriger en korter schakelen maar komt tegen de stoel bij inschakelen 2 en ook moet ik de koppelingscilinder nog ontluchten. En de stoel zit er nog niet in, tellerunit nog niet, geen enkele verlichting aangesloten etc maar misschien morgen een proefritje.Hij klinkt zoals hij eruit ziet,lekker agressief.
Heb je die 1.2 versnellingsbak er nou ook op of moet dat nog?
heel groen links was de kinderen en honden aan het uitlaten overal boze blikken dus maar gauw weer terug
Allles loopt los, voor mij geen bezwaar ik heb geen haast en rij er stapvoets langs maar de hondenbezitters beginnen in blinde paniek hun honden te vangen als ze mij van verre aan horen komen en je krijgt gegarandeerd boze blikken ook al doe je niets fout, behalve dan het niet rijden in een Toyota Aygo of Prius.hopelijk wel honden los en kinderen aan de lijn....
+1heel groen links was de kinderen en honden aan het uitlaten overal boze blikken dus maar gauw weer terug
Als ie weer helemaal klaar is, is dat geen probleem maar zonder nummerplaat en verlichting wou ik niet de aandacht trekken.lkkr met je sud blijven scheuren
haha! knetterende boxers creëren dat soort reacties. heb al een paar keer gehad dat mensen gebaarden dat ik langzamer moest rijden terwijl ik (echt waar) keurig de max snelheid reed (50 in 3 ofzo dacht ik)Allles loopt los, voor mij geen bezwaar ik heb geen haast en rij er stapvoets langs maar de hondenbezitters beginnen in blinde paniek hun honden te vangen als ze mij van verre aan horen komen en je krijgt gegarandeerd boze blikken ook al doe je niets fout, behalve dan het niet rijden in een Toyota Aygo of Prius.hopelijk wel honden los en kinderen aan de lijn....
is het BMW forum al naar bed Siegertje??Ja Hans, jij ook met je herriepijp, SJONNIE
grapje