Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

ma nov 08, 2010 10:50

Kon helaas niet meedoen. Wel was ik in Elten (Duitsland) een broodje aan het eten (open met een gele Spider 4) toen de hele club zo'n beetje langs kwam. Toen ik vertrok was net de equipe met de 156 VMR30 Stradale en daarachter een lekker originele 33 aan het keren om weer richting NL te rijden.
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1221
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

ma nov 08, 2010 13:20

Carlo heb je gele type 4 zien staan, met een mille miglia stikkertje op de klep.
Was aan het draaien met mijn rode GTV op het plein met 2 grijze spiders 916 aan mijn zijde. Ging ff wat mis qua puzzelen :wink:

Erg leuke rit helaas tot na de brug Emmerich gestopt en met 2 andere equipes afgemeld en bij mij thuis een bakkie gedaan.
Onze schuld waren iets laat vertrokken en wat 'te' lange lunch genuttigd waardoor we meenden alleen op race snelheid op tijd te zijn. Wel zeer fraaie en leuke rit, hulde daarvoor!!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

gtv1750
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: wo jun 30, 2010 13:49
Locatie: Lent

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

ma nov 08, 2010 16:05

Het was inderdaad een mooie rit over mooi rustige weggetjes. Mijn angst voor de Posbank op zondag (filerijden achter oudjes in Japanners of achter grote groepen fietsers) werd gelukkig niet bewaarheid en ook verder was er goed door te rijden. Dat was ook wel nodig, want we waren als laatste weg en hebben ons onderweg ook een paar keer als toeristen gedragen, dus het werd nog even doortrappen op het laatst.

Dank aan de organisatie.

Gebruikersavatar
Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 13:15
Locatie: Zevenaar
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

ma nov 08, 2010 16:29

Carlo heb je gele type 4 zien staan, met een mille miglia stikkertje op de klep.
Was aan het draaien met mijn rode GTV op het plein met 2 grijze spiders 916 aan mijn zijde. Ging ff wat mis qua puzzelen :wink:
Klopt, zag jullie eerst langskomen en vervolgens over dat pleintje rijden. Mooi gezicht, mooi geluid... :D
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Gebruikersavatar
Martin H
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 609
Lid geworden op: di jul 18, 2006 20:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer: Website

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

ma nov 08, 2010 19:47

Hej, weer landgoed Montferland. :o

Gebruikersavatar
steve artc143
Full Member
Full Member
Berichten: 268
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 11:00
Locatie: Heerenveen

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

ma nov 08, 2010 21:25

Geweldige route en een zeer mooie omgeving, hulde voor de organisatie, alleen heb ik toch een puntje van kritiek, er zaten toch wel redelijk wat fouten in het route boek waar door het toch op sommige punten toch wel wat listig werd. Verder hebben we een geweldige dag gehad en waren rond een uurtje of 7 weer terug in heerenveen.

Hier een linkje naar de foto's die gemaakt zijn

klik hier
The absolut expression of italian technology

Was driving a 156 2.4 JTD Berline

Was driving a 156 1.9 jtd sw squadra equiped

Now driving 166 2.0 twin spark

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1221
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

di nov 09, 2010 09:04

Hey Steve ARTC,

Het foto-linkje werkt niet bij mij?

Klopt idd 'echte' fouten viel op zich wel mee, meer 'onnauwkeurigheden' qua afstanden, daardoor soms lastig.
Bijv. vrij aan het begin foute afstand: vanaf de 'Witte School' naar de 'afslag rechts' waarna die rotonde moest volgen naar de bedriegertjes (posbank).
En een afstand bij drempt in de buurt...en de afrit naar dat duitse 'Hohe nog wat' weggetje net voor Elten.
Had mazzel dat ik in de buurt woon en eea ken en mijn hoge banden toch al iets afwijken waardoor we sowieso extra alert zijn en naar meer leads kijken.
Maakt het ook weer wat spannender!

Ik had tot aan de brug bij Emmerich echt alle vragen :wink: helaas dus de tijd bijna op...


Ik vond het idee dit keer van een centrale lunch erg goed trouwens :thumbs:
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Rizzo the Rat
Club Joker
Berichten: 216
Lid geworden op: ma nov 17, 2008 18:44
Locatie: IJmuiden

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

di nov 09, 2010 20:00

Heren organisatoren, Jullie hadden er weer een leuke rit van gemaakt. :thumbs:
Natuurlijk ben ik het met veel dingen weer niet eens (Onze foute antwoorden dus :oops: ) Maar daar gaan we het vast nog wel eens over hebben tijdens het genot van een lekker biertje.

Voor mij weer een mooie geslaagde dag; Lekker mogen sturen in een Sud, leuk gezelschap en een mooie rit door weer een prachtig stukje Nederland en Duitsland.
Rizzo the Rat

90 2.0 carbs daily driver
90 2.5 QO Under construction

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 7 november: Scalate di Gelria, toer-/puzzelrit

wo nov 17, 2010 01:00

Binnen- en buitenfoto's van de rit in het SCARB webalbum. De mannen achter de camera's: Peter Janssen en Marcel Verf.

Terug naar “Evenementen”