Grote goedheilige Jan Klaasen nog aan toe
Vanavond een bus met Teroson de bodem eruit geknald
Even terug naar het begin.
Vandaag Teroson Terotex Super 3000 gehaald en een bijbehoorde spuit bij een medeforummer gehaald.(waarvoor dank) Spuit goed schoon gemaakt en er met vrisse moed tegen aan gegaan, en toen gebeurde het binnen seconden. De bodem knalde eronderuit, ik onder de smurrie en de garagevloer muur gereedschap enz. enz. Wat een giga bende en wat een stank.
Alles zo goed als het gaat schoon gemaakt en ook de spuit nog eens en toch weer geprobeerd met een tweede bus, maar deze ging ook al bol staan
Daarna de boel in een spuitbeker gedaan en sterk verdund op de bodem gespoten en dit ging best goed moet ik bekennen. Ik heb wel Teroson Terotex Super 3000 wit genomen zodat ik duidelijk kan zien waar alles komt en goed dekkend is. Let wel dat ik niet alles dik in dit spuit, alleen waar steenslag kan ontstaan.
Morgen weer verder met het spatbord l.a. en heb gisteren nog een rotte plek gevonden waar ik zeer moeilijk bij kan, maar dit gaat ook wel weer goed komen. Hoop straks foto's te kunnen plaatsen via de pc boven, duim voor mij aub