martin kolner

leren stoel hoezen etc voor alfa GTV (916)

zo nov 28, 2010 22:01

wie weet of er stoelhoezen en of complete set hoezen te krijgen is voor de GTV?? zo ja wie kan me aan een adres helpen heb momenteel een GTV met een jawel defecte bestuurdersstoel en een slijtplek op de rechterstoel, wil hem graag weer netjes hebben graag reacties

Erwin83
Member
Member

RE: leren stoel hoezen etc voor alfa GTV (916)

zo nov 28, 2010 23:42

Hallo Martin, en welkom hier!
Is het een fase 1 GTV, of een fase 2 (met momo-leer)?
Fase 1 interieur staat erom bekend te slijten, en het is stiekum ook geen echt leer (althans deels).

Op 'ons' forumpje www.alfa916register.nl kun je je even aanmelden, daar is zeker 1 persoon met de stoelbekleding bezig geweest.

Mijn tip, als het een fase 1 is, kijk eens uit voor een Momo interieur, dat is dikker en slijtvaster leer, en het ziet er ook nog eens lekker uit.
Rosso Tonale Edizione Speciale (Sep-22)
Ex: Giulia, 916 Spider, 147, Alfasud Sprint QV, 75, 33

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

wo dec 01, 2010 17:06

Bij van Lingen Alfa Parts in Houten barst het van de setjes leer. Bellen, vragen naar Dino of Louis, ze de groeten doen van mij en vragen naar kleur, fase 1 of 2 en prijs...

Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

ElRenegado
Newbie
Newbie

do dec 02, 2010 10:30

baas auto of A37 hebben ook setjes leer staan.

Terug naar “Algemene Technische vragen”