Hij stond op de parkeerplaats en ik heb mijn Sud ernaast gezet een paar plaatsen verder en binnen `spot de Alfa rijder` gedaan maar als iemand geen jas aan heeft volbehangen met Alfa logo´s is dat nog niet zo makkelijk, toen ik weer buiten kwam was de jet weg.Staat die Giulietta niet iets verder naar links??
Alfa-heaven? Dat is ''gewoon'' onze winterstallingEh, waar is dat? Alfa-heaven??
Bert, ik reageerde op de vraag van Richard KremerHij stond op de parkeerplaats en ik heb mijn Sud ernaast gezet een paar plaatsen verder en binnen `spot de Alfa rijder` gedaan maar als iemand geen jas aan heeft volbehangen met Alfa logo´s is dat nog niet zo makkelijk, toen ik weer buiten kwam was de jet weg.Staat die Giulietta niet iets verder naar links??
HumVolgens mij is die blauwe een 75, maar ik kan mij vergissen.
en een blauwe 164 super meende ik bij het ziekenhuis in Hoogeveen met kenteken SH-ZJ-..
Liefhebbers van hier>
dan reed jij wss niet in een alfa...Gisteren werden we ingehaald door Jurian's 155 (!) aan deze kant van het land. Tussen Zwolle en Harderwijk. Ik heb Jurian gebeld en hij kon me verzekeren dat Hans op een eerlijke manier aan die auto was gekomen.
Neej! Een Vitobus met Ambulance erachterdan reed jij wss niet in een alfa...Gisteren werden we ingehaald door Jurian's 155 (!) aan deze kant van het land. Tussen Zwolle en Harderwijk. Ik heb Jurian gebeld en hij kon me verzekeren dat Hans op een eerlijke manier aan die auto was gekomen.
Rijdt er altijd een ambulance direct achter jou aan?Neej! Een Vitobus met Ambulance erachter
Voor het geval dat...Rijdt er altijd een ambulance direct achter jou aan?Neej! Een Vitobus met Ambulance erachter