Vandaag diverse mooie Alfaatjes gespot. Zonet nog een erg mooie blauwe GT in Harderwijk, met ori Xenon zo leek het me.
Ik denk dat jullie me niet gezien hebben, want ik reed in een niet zo opvallende auto
Kijk binnekort maar even bij monier.....er staat dan een giulietta QVEen "new" Giulietta lesauto in Roermond.
Volgens mij is deze van Giel geweest.Wederom door een collega; met enige regelmaat in A'dam een witte 75 met ongespoten bumper en ronals , iemand van hier ?
Düsseldorper, met dank aan MvdGrintenVandaag diverse mooie Alfaatjes gespot. Zonet nog een erg mooie blauwe GT in Harderwijk, met ori Xenon zo leek het me.
Ik denk dat jullie me niet gezien hebben, want ik reed in een niet zo opvallende auto
Ook werkzaam daar? Zie er nooit wat staan uit je indrukwekkende lijstje.Kijk binnekort maar even bij monier.....er staat dan een giulietta QVEen "new" Giulietta lesauto in Roermond.
Dat zou best kunnen.... zoveel (witte) 75's kom ik niet tegen in NH die ik niet ken.Volgens mij is deze van Giel geweest.Wederom door een collega; met enige regelmaat in A'dam een witte 75 met ongespoten bumper en ronals , iemand van hier ?
Ik heb deze auto al 2 keer in Purmerend gespot en een vriend van me heeft deze op de A7 gespot tussen Purmerend en Zaandam.
zie er anders regelmatig 1 in Wormerveer staan, in die straat wonen meerdere alfisten heb daar verschillende rode 75's gezien en een kliko grijze QV, gtv/6 en nog wat nieuwer spulDat zou best kunnen.... zoveel (witte) 75's kom ik niet tegen in NH die ik niet ken.Volgens mij is deze van Giel geweest.Wederom door een collega; met enige regelmaat in A'dam een witte 75 met ongespoten bumper en ronals , iemand van hier ?
Ik heb deze auto al 2 keer in Purmerend gespot en een vriend van me heeft deze op de A7 gespot tussen Purmerend en Zaandam.