Joh ? Gek he ?Vanmiddag tussen Haarlem en Nieuw Vennep een blauwe Brera Spider. Wel met de kap dicht, overigens.
Joh ? Gek he ?Vanmiddag tussen Haarlem en Nieuw Vennep een blauwe Brera Spider. Wel met de kap dicht, overigens.
In de 75 wel gewoon een raampje open hoor.Joh ? Gek he ?Vanmiddag tussen Haarlem en Nieuw Vennep een blauwe Brera Spider. Wel met de kap dicht, overigens.
Best luxe zo'n kachel met twee standen. De 75 die ik ooit had, had er maar eentje en die leek nog het meest op infernoIn de 75 wel gewoon een raampje open hoor.Joh ? Gek he ?Vanmiddag tussen Haarlem en Nieuw Vennep een blauwe Brera Spider. Wel met de kap dicht, overigens.
Maar daar kan de kachel alleen uit of gloeiend heet....en die stond dus gloeiend heet.
dat was ik denk ik reed er bij Heemskerk op en ging er bij Akersloot weer af, zo rond 15:00 uurVanmiddag nabij Heemskerk, richting A9 Alkmaar een rode 75. Ging in een flits (ik zat achter een medeweggebruiker), dus zag niet veel meer dan dat...
Dan was jij het inderdaad!dat was ik denk ik reed er bij Heemskerk op en ging er bij Akersloot weer af, zo rond 15:00 uurVanmiddag nabij Heemskerk, richting A9 Alkmaar een rode 75. Ging in een flits (ik zat achter een medeweggebruiker), dus zag niet veel meer dan dat...