neem het met een korreltje pekel, hij is "poetsert" en dus valt het hem opGoh dat was nog niet opgevallen ...Ook nog even een nieuw embleem scoren!
neem het met een korreltje pekel, hij is "poetsert" en dus valt het hem opGoh dat was nog niet opgevallen ...Ook nog even een nieuw embleem scoren!
Erger nog...een perfectionistische poetsert. Heel fijn als 'ie aan je Alfa bezig is (zie mijn GTA en C's Spider), maar wel altijd zeuren over doffe lak en vieze bekleding (zie mijn 75).neem het met een korreltje pekel, hij is "poetsert" en dus valt het hem opGoh dat was nog niet opgevallen ...
Huh?Ik heb de bumper zo gespoten,omdat de orginele lak op de bumper opzich nog goed is.
Dan ga ik er niet meer werk van maken,als het ook zo kan,plus dat spuitbusverf nooit zo mooi is als fabrieksverf
Nieuw(naja,redelijk knap) logo ligt al klaar,maar deze zit muurvast(zal wel gekit zitten),en eigenlijk wil ik een 16v grille,met zon rood ranje...
Mn zusje is de 19e jarig GJ,dus ik denk dat er weinig van karten komt,mede omdat het zon pokke-eind rijden isHeb je m "klaar" rond 16 januari? Kun je mooi komen karten in Hoogeveen met de Alfa 33 Club :D Gaat de goede kant op zo Sander, en de foto's: keep em coming.
Haha je bent aan koffie toe Hij heeft mijn vraag wel beantwoord, maar toch bedanktHuh?Ik heb de bumper zo gespoten,omdat de orginele lak op de bumper opzich nog goed is.
Dan ga ik er niet meer werk van maken,als het ook zo kan,plus dat spuitbusverf nooit zo mooi is als fabrieksverf
Nieuw(naja,redelijk knap) logo ligt al klaar,maar deze zit muurvast(zal wel gekit zitten),en eigenlijk wil ik een 16v grille,met zon rood ranje...
Volgens mij bedoelde Ronald dat je er juist veel werk van maakt met primer en zo....maar volgens mij was 't onderste deel van de bumpert niet gespoten, maar "blank" plastic. Zo te zien op de plaatjes tenminste.
Dus alleen het onderste deel gedaan omdat de rest nog knap is, maar het onderste deel wel voorbehandeld omdat daar nog geen lak op zat. Toch? Of ben ik aan koffie toe?
Haha je bent aan koffie toe Hij heeft mijn vraag wel beantwoord, maar toch bedanktBlablabla....
Of ben ik aan koffie toe?
Begrijpelijk.. mijn zus is op 15jan. jarig, maar viert het dan ook gelukkig Misschien dat ik die kant nog eens een keer op kom, ik moet nog mn koplampen ophalen, dan kan ik op de rit wel eens deze schone bekijken!Mn zusje is de 19e jarig GJ,dus ik denk dat er weinig van karten komt,mede omdat het zon pokke-eind rijden isHeb je m "klaar" rond 16 januari? Kun je mooi komen karten in Hoogeveen met de Alfa 33 Club :D Gaat de goede kant op zo Sander, en de foto's: keep em coming.
Erger nog...een perfectionistische poetsert. Heel fijn als 'ie aan je Alfa bezig is (zie mijn GTA en C's Spider), maar wel altijd zeuren over doffe lak en vieze bekleding (zie mijn 75).neem het met een korreltje pekel, hij is "poetsert" en dus valt het hem op
je mag gerust komen hoor Moet je wel ff laten weten dan (alfa33club.nl)Dat is wel een geinige kartbaan, daar in Hoogeveen