Op het 164 register gespot, een rode Bert onder een pak sneeuw in Tilburg...
KLIK hier voor het hele topic met meer fotooooo's
In een week Finland maar lieftst 1 Alfa gespot...
Weet jij ook de straat en het huisnummer voor mij (via pb)? Dit ivm het register.
In Appingedam,
Rijdend gemaakt, daar stoppen zou een chaos hebben opgeleverd met de gladheid.
Had je bij mij langs moeten komen, had je er nog een alfa in de garage kunnen bewonderenIn een week Finland maar lieftst 1 Alfa gespot...
He, had dat ff eerder gezegd!!Had je bij mij langs moeten komen, had je er nog een alfa in de garage kunnen bewonderenIn een week Finland maar lieftst 1 Alfa gespot...
plaatje
Apart, ik heb er lang gewoond en héél veel Alfa's gezien. Waar in Finland was je?In een week Finland maar lieftst 1 Alfa gespot...
Met de alfa rij ik niet in de winter (de Giulia mag lekker in de garage blijven, nou ja lekker. Hij is niet verwarmd dus ze staat daar ook te rillen.). Rij dagelijks met een Ford Focus TDDI, 's winters op banden met studs, al hoewel deze winter zonder studs, wat ook prima te doen is trouwens.He, had dat ff eerder gezegd!!Had je bij mij langs moeten komen, had je er nog een alfa in de garage kunnen bewonderenIn een week Finland maar lieftst 1 Alfa gespot...
plaatje
Maar rij je de winter niet gewoon door? Paar spijkerbandjes d'r onder en gaan! Tenminste, dat lijken de Finnen wel te denken...
We zaten trouwens wel een paar km noordelijker, bij Pyhatunturi in de buurt. Prachtige omgeving!