Vandaag was een lekker productief dagje.
Vanmorgen eerst samen met Frans naar Arjan toegereden,waar we Sjoerd ook aantroffen met de servizio.
Eerst Sjoerd maar eens geholpen met wielen wisselen(hij had wat krommigs geloof ik)
Daarna bij Arjan de schuur in gedoken om de nodige spulletjes voor de 33 op te snorren.
Al snel kwam een verse koplamp tevoorschijn,en ook een K&N filter was rap boven water.
Het mooiste wat tevoorschijn kwam was een OMP Group N einddemper,met katvervanger.
Toen we uiteindelijk weer thuis waren,eerst maar even een koplamp gemonteerd,en toen het luchtfilter even gemonteerd.
Daarna begonnen met het opfrissen van de uitlaat,die bij de S-bocht vlak voor de einddemper afgebroken was,en met colablikjes en slangenklemmen aan elkaar hing.
Eerst de einddemper gedemonteerd,en toen de kat met s-bocht onder de 33 vandaan gesleuteld.
S-bocht afgeslepen,en toen de kat weer onder de auto gemonteerd.
Toen de kat weer zat de S-bocht in de rubbers gehangen en in de kat gestoken.
Met mn kleine Mig aparaatje de bocht op een paar punten vastgezet aan de kat,waarna het spulletje er weer onder vandaan ging.
Het hele spulletje rondom afgelast,en ff in de verf gezet,zodat het niet roesten gaat.
Spul gemonteerd,en toen de OPM einddemper gemonteerd.
Nadat het hele zooitje er weer onder zat,de auto gestart,en ik moet zeggen,valt me allemaal erg mee.
Klinkt lekker beschaafd,en staat toch erg leuk.
Tadaaaaa: