een echte knutselaar, sprint turbo met van alles zelf gemaakt (het interieur is niet mijn smaak, maar wel leuk dat alles zelf gemaakt is!!)
http://www.youtube.com/watch?v=Ljky2xlH ... re=related
Ik dacht dat deze fwd was, de slipper die die maakte was ook typisch fwd, het zal wel een 2 liter klasse zijn dus geen Q4.Deze 155's waren toch ook 4wd??
De commentatoren hebben het over "Trazione anteriore" voor de 155Ik dacht dat deze fwd was, de slipper die die maakte was ook typisch fwd, het zal wel een 2 liter klasse zijn dus geen Q4.Deze 155's waren toch ook 4wd??
My bad... DTM was volgens mij dan 4wd. In BTCC was het inderdaad de 2.0 TS (volgens mij mochten turbo's niet, waardoor de Q4 afviel). Q4's hebben wel geraced in andere klasses, waaronder in NL, maar werden door de turbo onderverdeeld in zware klasses, met o.a. Lotus Esprits e.d.De commentatoren hebben het over "Trazione anteriore" voor de 155Ik dacht dat deze fwd was, de slipper die die maakte was ook typisch fwd, het zal wel een 2 liter klasse zijn dus geen Q4.Deze 155's waren toch ook 4wd??
Overigens is een Q4 ook een 2-liter.
Venijn zit op 5 minuten