De sprint is volgens mij Hadorn en niet Fink, de zilveren Giulietta is de Duitser Seyffert en ik zie nog de witte 75 met gele spiegels van Anneke Nootenboom
De "greatest Alfa races" in Spa waren echte hoogtepunten, zoveel race-Alfa's waren er nooit bij elkaar geweest en zijn er sindsdien ook nooit meer bij elkaar gekomen volgens mij. Dit is een echt zoekplaatje, ik zie Ron Simons, Joop Baltussen, Oliver Grossl, Onno Vlaanderen, Fiorani, Douwe Heida, Johan de Vries, Jonathan Walter, Hans Fink, Christian Foederer, Ludwig de Buyser, Niek de Kreek, Rudiger Forster, Ary-Hans de Zanger. Wie ziet er nog meer?
Nog even terugkomen op die scherpe opmerking van ChristiaanHuib Onderstal en Ludwig de Buyser
als je goed kijkt zie je dat er een auto dwars gaat naast Dion en achter Ludwig , Dion kijkt er ook naar , ik vermoed een GTV of een Bertone.
Zelfs zo dwars dat die een het kapseizen is, toch ? of zijn het er nou 2 ? een GTV en een Bertone ?
Denk het ook, is allebei de gerlachNog even terugkomen op die scherpe opmerking van ChristiaanHuib Onderstal en Ludwig de Buyser
als je goed kijkt zie je dat er een auto dwars gaat naast Dion en achter Ludwig , Dion kijkt er ook naar , ik vermoed een GTV of een Bertone.
Zelfs zo dwars dat die een het kapseizen is, toch ? of zijn het er nou 2 ? een GTV en een Bertone ?
ik denk dat deze twee foto´s uit dezelfde race zijn (maar weet het niet zeker, moeten we aan Ary-Hans vragen). Inderdaad gaat de blauwe Bertone dwars in de Gerlach en onder staat de auto iets verderop in de banden, zo te zien na een flinke schuiver.
Grappig,bij mij stonden ze net andersomWat een geweldig topic! Kijk hier elke dag even in om lekker te genieten/ontspannen.
Maar ik mis nog foto's van de gele Alfasud Giardinetta van Johan de Vries
Foto even geleend:
Ga vooral zo door met de foto's!
Martijn