ik zou hem gaan volgen en de politie bellenOok in het noorden wordt er op gelet. Spot ik hem moet ik dan de politie bellen?
Je mag hem, de bestuurder, als burger ook aanhouden.......en daarna de politie bellen.Ook in het noorden wordt er op gelet. Spot ik hem moet ik dan de politie bellen?
Mag je de onrechtmatige bestuurder ook eerst slopen en daarna de politie bellen?Je mag hem, de bestuurder, als burger ook aanhouden.......en daarna de politie bellen.Ook in het noorden wordt er op gelet. Spot ik hem moet ik dan de politie bellen?
gr JW
Om de auto aan te houden moet je er eerst nog voorbij komen. Dus mocht iemand in de omgeving Delft een champagne kleurige 33 zien met een fiat 126 erachter aan die een poging doet de auto staande te houden dan kan ik wel wat hulp gebruiken.Mag je de onrechtmatige bestuurder ook eerst slopen en daarna de politie bellen?Je mag hem, de bestuurder, als burger ook aanhouden.......en daarna de politie bellen.Ook in het noorden wordt er op gelet. Spot ik hem moet ik dan de politie bellen?
gr JW
In ieder geval houdt Ommen de ogen open voor deze mooie 33.
Ik rijd 4 dagen in de week tussen Ommen en Alkmaar, dus ik zal ook onderweg opletten...