Vorige week op Utrecht LageWeide eindelijk eens een plaatjes geschoten, kzie deze er regelmatig staan. Ja, ik werk iets verder op in die straat.
Iemand met grootheidswaan, getuige het aantal benodigde parkeervakken
zou natuurlijk kunnen zijn dat toen ie hem neerzette anderen juist de asoparkeerders waren... en dat dit de enige ruimte was die over was. die renault staat bv relatief ver naar links.Iemand met grootheidswaan, getuige het aantal benodigde parkeervakken
Als het een GTA is dan hebben we de eigenaar volgens mij gesproken in zwitserland bij de burger king toen we onderweg waren naar Italie voor de centenial@kustvaartforum...
De Arese(met groene kont) inclusief 147(GTA?) aan dek en dikke Alfa vlag in de mast, tevens ook 4 dikke uitlaatpijpen
Hey daar was ik ook bij (aan de andere kant van de telefoon weliswaar )Ik meende net een rooie 33 type 2 tegen te komen in Wanneperveen. Met gele mistlampen aan
Dat was ik samen met 19bri86 we hebben nog wel terug gezwaaid alleen niet zo hard als jij deed.Hey daar was ik ook bij (aan de andere kant van de telefoon weliswaar )Ik meende net een rooie 33 type 2 tegen te komen in Wanneperveen. Met gele mistlampen aan