Francorchamps op slicks in de regen = spannend!
Dat moet "interessant" zijn geweest in de laatste bocht voor de busstop chicane.....
ik quote hem even helemaal, wat een mooie foto zeg! dit is idd 1999/2000 we starten toen nog gescheiden met de SB. deze race heb ik meegereden en kan mij dat wegduwen nog herinneren.Is een hele mooie foto Theo, belichting is fenomenaal!
Volgens mij Francorchamps 2000, heb mijn foto's gedigitaliseerd, er komen er nog wat aan.. Voornamelijk periode 1996 t/m 2000. De eerste is een van mijn favoriete foto's van de Alfa Challenge.
Ciao, Ron.
ja mooi, als mede bewoner in de regio Haaglanden/wassenaar was ik als zovele behept met het merk ,immers het merk was sterk in die regio, en Huib was bekend aldaar met zijn Alfa Workshop. na het behalen van mijn Licentie bij Hans Deen (fantastisch was dat ) ben ik een paar keer wezen kijken naar Huib of die challenge wat voor mij was .., na een paar kijken was er geen houden meer aan en ben blij dat ik Ary-Hans de Zanger tegen het lijf liep, de man die ook vele jaren trouw kwam kijken hoe het met zijn autotje ging de kwartjes bleven maar op zijn plaats vallen..Huib,de GTV, het racen door europa, de sfeer, de randfuguren en alles erom heen. afgelopen najaar samen met Huib in de open Saker de laatste rondjes op Spa meegereden, by far 1 van de mooiste momenten van de afgelopen jaren.open rijden is fantastisch.
Huib Onderstal, Eau Rouge
nou moe ! mijn huidige raceauto ! ziet er alleen nu heeeeeelll anders uit.Dion Beekman, Eau Rouge
Beeld en geluidsjongejonge, als je weet dat ik voordat ik begon aan dit draadje geen enkel bewegend beeld van mijn GTV had, begrijpen jullie dat ik al die filmpjes er-rug leuk vindt.....
Ik heb de demo tussen deze auto's van een videoband (uit 1997) op youtube gezet.
http://www.youtube.com/watch?v=n4aT2zcQGik
Volgens mij reed Bob v/d Sluis altijd met die groene grille op de 75, dus ik zou zeggen Bob. Dat gruwelijk snelle Bertoontje is Henry Klein van Willigen.Zolder, ik zie Henk Thuis, is de 75 Harmen of Bob?